خبر خوش برای استقلالی ها؛ مظاهری امروز تمرین کرد؛ فرزاد مجیدی مرخص شد

رشید مظاهری

دروازبان استقلال که درگیر بیماری کرونا شده بود با منفی شدن تست جدیدش امروز تمرینات خود را از سر گرفت. 

به گزارش استقلال نیوز، رشید مظاهری دروازبان استقلال که در روزهای اخیر به دلیل مثبت بودن تست کرونایش در قرنطینه به سر می برد با منفی شدن تست جدیدش می تواند در تمرینات استقلال شرکت کند.

رشید مظاهری به دلیل درگیر شدن به بیماری کرونا حضور در اردوی تیم ملی را از دست داد و شاید این زنگ خطری برای او دیگر بازیکنان ملی پوش استقلال باشد تا بیش از گذشته مراقب سلامتی خود باشند.

همچنین فرزاد مجیدی سرپرست آبی پوشان که با مبتلا شدن به بیماری کرونا چند روزی در بیمارستان بستری بود امروز مرخص شد تا خیال آبی پوشان راحت شود.

به گزارش استقلال نیوز، عدم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط بازیکنان و عوامل باشگاه می تواند پیش از شروع لیگ قهرمانان چالش بزرگ برای این تیم باشد.

بهتر است مدیران باشگاه قوانین و جرایم سختی را برای بازیکنان در نظر گرفته تا شاید اینگونه از شیوع بیماری کرونا در اردوگاه آبی ها جلوگیری شود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چند خبر کوتاه از استقلال/ باشگاه استقلال خواستار لغو دیدار با نفت آبادان؛ امروز تمرین تعطیل بود!

چ مارس 31 , 2021
با تصمیم کادرفنی، امروز تمرین تیم فوتبال استقلال برگزار نشد. به گزارش استقلال نیوز، باشگاه استقلال (تاج) در آستانه دیدارهای مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا نگران پروتکل های سختگیرانه AFC و همچنین سلامتی بازیکنان و اعضای کادرفنی خود است.    ...