خارجی‌های استقلال باید برگردند

به گزارش مشرق، پس از پایان بازی‌های نیم‌فصل تیم فوتبال استقلال در لیگ برتر و لغو بازی این تیم مقابل سپاهان در نیمه نهایی جام حذفی، تمرینات این تیم تعطیل شد و بازیکنان خارجی استقلال هم ایران را به مقصد کشور خود ترک کردند.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی برگردد باید به مدیریت استقلال صفر داد!

جالب اینجاست که روز پنجشنبه گذشته فرزند هروویه میلیچ، مدافع کروات استقلال به دنیا آمد. این اتفاق در شرایطی رخ داد که پیش از این شایعاتی مبنی بر عدم بازگشت این بازیکن به ایران شنیده می‌شد. حتی این شایعه در مورد شیخ دیاباته دیگر بازیکن خارجی استقلال هم به گوش می‌رسد.

با این حال باشگاه استقلال به اکثر تعهدات خود در قبال بازیکنان خارجی عمل کرده و با توجه به اینکه آن‌ها با استقلال قرارداد دارند امکان جدایی‌شان دور از ذهن است. گفته می‌شود دور جدید تمرینات استقلال از روز پنجشنبه هفته پیش‌رو آغاز می‌شود که باید همه بازیکنان در آن حضور داشته باشند و خارجی‌ها هم نهایتا تا روز جمعه یا شنبه آینده به تمرینات ملحق شوند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

زلزله در هیئت مدیره استقلال؛ سه عضو در آستانه برکناری!

ش دسامبر 28 , 2019
به گزارش مشرق، ماجرای جدایی استراماچونی حاصل عملکرد مدیران استقلال بود که با شیوه مدیریت خود باعث جدایی سرمربی ایتالیایی از جمع آبی‌پوشان تهرانی شدند. این مدیران ماجرا را به گره کوری تبدیل کردند که پای وزارت‌خانه‌های ورزش و امور خارجه را هم به م...