حکم حاشیه ساز ارگان فدراسیون علیه استقلال/ بابک مرادی چهار ماه محروم شد!

بابک مرادی

با شکایت باشگاه ماشین‌سازی و بررسی کمیته وضعیت هافبک تیم فوتبال استقلال(تاج) 4 ماه از میادین فوتبال محروم شد.

 به گزارش استقلال نیوز، صبح امروز بود که جمشید نورشرق در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد که حکم رسیدگی به پرونده‌های چند بازیکن و همچنین محمود فکری سرمربی تیم فوتبال استقلال(تاج) آماده ابلاغ شده است.

یکی از این نفرات بابک مرادی هافبک آبی پوشان است که به دلیل شکایت باشگاه ماشین سازی توسط مسؤولان فدراسیون با محرومیت روبرو شده است.ظاهرا محرومیت 4 ماهه این بازیکن به باشگاه استقلال ابلاغ شده است. 

پیش از این باشگاه تراکتور از رشید مظاهری شکایت کرد، اما این شکایت به جایی نرسید و مظاهری به همکاری‌اش با استقلال ادامه داد.

این بازیکن که امروز در لیست 18 نفره بود از فهرست خارج شد.

به گزارش استقلال نیوز، کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال حکم محرومیت 4 ماهه بابک مرادی را به باشگاه استقلال ابلاغ کرده و نام این بازیکن هم از فهرست 18 نفره این تیم برای بازی با نفت آبادان خط خورده است.

ظاهرا هافبک استقلال به این حکم اعتراض دارد و قرار است به محرومیت 4 ماهه خود توسط فدراسیون فوتبال اعتراض کند. قرار است مرادی به زودی با حضور در فدراسیون فوتبال به حکم کمیته وضعیت اعتراض خواهد کرد.

مرادی در ابتدای نقل و انتقالات از ماشین سازی راهی استقلال شد.

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

از دومین خرید فصل جدید آبی پوشان رونمایی شد/ جمع بوشهری ها جمع شد؛ متین کریم‌زاده به استقلال پیوست

از اولین خرید فصل جدید آبی پوشان رونمایی شد/ مظاهری شماره یک استقلال در آسیا و لیگ برتر 1400!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال در چه صورت به صدر جدول می‌رسد؟

د دسامبر 7 , 2020
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته پنجم رقابتهای لیگ برتر عصر امروز به مصاف تیم صنعت نفت آبادان می‌رود و این امکان وجود دارد که اتفاقات هفته پنجم طوری رقم بخورد که آبی پوشان برای اولین بار در این فصل قرار گرفتن در صدر جدول را تجر...