حواشی پیش از دیدار پدیده شهرخودرو و استقلال/ تکمیل شدن سکوهای اختصاصی هواداران استقلال!

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

سکوهای در نظر گرفته شده برای هواداران استقلال در ورزشگاه امام رضا (ع) در فاصله سه ساعت مانده به آغاز بازی این تیم برابر پدیده تکمیل شد.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پدیده شهرخودرو و تیم فوتبال استقلال تهران در هفته بیست و هفتم لیگ برتر  از ساعت 20:15 امشب(شنبه 7 اردیبهشت 98) در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد برگزار خواهد شد. در ادامه حواشی پیش از این دیدار را مشاهده خواهید کرد:

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

* دیدار تیم های پدیده و استقلال از ساعت 20:15 در ورزشگاه امام رضا در شرایطی برگزار می‌شود که بلیت فروشی این مسابقه از ساعت 12 امروز با صف‌های طولانی در جریان است. در شرایطی که مسئولان سازمان لیگ بارها و بارها با بیلت فروشی مسابقات به صورت بازار سیاه مخلفت خود را اعلام و موارد را از طریق نهادهای مختلف پیگیر شده اند اما باز هم شاهد فروش بلیت در سایت‌هایی که نیازهای مردم را تامین می‌کنند هستیم. به طور مثل بلیت دیدار پدیده و استقلال با قیمت 250 هزار تومان در حال فروش است.

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

* بلیت فروشی دیدار تیم های پدیده و استقلال از ساعت 12 امروز در ورزشگاه‌های تختی و شهید بهشتی برای هواداران دو تیم آغاز شده و تماشاگران دو تیم در صف‌های طولانی مشغول تهیه بلیت هستند. هواداران استقلال در ورزشگاه تختی و هواداران پدیده در مقابل ورزشگاه شهید بهشتی حضور دارند.

* در حال حاضر بیش از هفت هزار تماشاگر در ورزشگاه حضور دارند و بی‌صبرانه منتظر آغاز این مسابقه هستند.

* بلیت‌فروشی این دیدار از ساعت 12 در ورزشگاه تختی مشهد آغاز و بعد از یک ساعت تمام بلیت‌ها فروخته شد. قیمت بلیت‌های فروخته شده 10 هزار تومان بود.

* با اعلام مجتبی سرآسیایی، قائم مقام باشگاه پدیده 17 هزار بلیت این بازی فروخته شده است و اجازه فروش بیشتر بلیت به باشگاه پدیده از سوی شورای تأمین مشهد داده نشده است، این در شرایطی است که ورزشگاه امام رضا (ع) 27 هزار نفر گنجایش دارد.

حواشی پیش از دیدار پدیده شهر خودرو و استقلال تهران

* در حال حاضر سکو‌های در نظر گرفته برای هواداران استقلال که 10 درصد ظرفیت ورزشگاه است پر شده و تا یک ساعت قبل از مسابقه تماشاگران پدیده می‌توانند بخش‌های دیگر ورزشگاه را پر کنند، در غیر این صورت سکوهای خالی در اختیار تماشاگران استقلال قرار خواهد گرفت.

* عدم حضور تماشاگران مشهدی در ورزشگاه تا این ساعت با نگرانی مسئولان باشگاه پدیده همراه بوده و آنها امیدوارند تا یک ساعت مانده به آغاز مسابقه سکوهای خالی ورزشگاه امام رضا (ع) به هواداران آنها تعلق بگیرد.

* هواداران استقلالی‌ حاضر در ورزشگاه سرود قهرمانی سر می‌دهند. همچنین شعارهایی علیه تیم پدیده و پرسپولیس از سوی آنها سر داده شد.

* تماشاگران طرفدار تیم پدیده در شعارهای خود به همشهریان‌شان اعتراض می‌کنند که چرا از استقلال طرفداری می‌کنند.

* بنر بزرگی از تصویر یحیی گل‌محمدی روی سکوهای ورزشگاه امام رضا (ع) به چشم می‌خورد.

* با وجود این که همه بلیت‌های بازی فروخته شده است، اما نزدیک به هزار تماشاگر در بیرون ورزشگاه امام رضا (ع) به دنبال بلیت این مسابقه هستند. البته دلالان بلیت و بازار سیاه بلیت‌ها را به قیمت چند برابر می‌فروشند.

* فرهاد حمیداوی، مالک باشگاه پدیده شهر خودرو در کنار زمین منتظر حضور هواداران تیم پدیده در ورزشگاه است.

* تعداد زیادی از تماشاگران استقلال با خرید بلیت مخصوص هواداران پدیده در ابتدا در جایگاه مخصوص هواداران این تیم مستقر شدند، اما در ادامه خودشان را به جایگاه استقلالی‌ها رساندند. این اقدام آنها اعتراض شدید تماشاگران تیم میزبان را به همراه داشت.

* پرچم تیم پدیده به صورت رایگان بین هواداران این تیم توزیع شد.

در حال بروز رسانی. . .

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آخرین فرصت طلایی برای شفر

ش آوریل 27 , 2019
به گزارش مشرق، شرایط استقلال در نیم فصل دوم به شکلی بود که آبی‌ها در تمامی دیدارهای ۶ امتیازی خود در شرایط مرگ و زندگی قرار داشتند و البته دو مرتبه ناکام بودند تا بعد از هر شکست، وارد کما شوند.تیم شفر حالا دوباره شرایطی مانند دربی دارد و ۳ امتیاز دیدار...