حواشی دیدار پیکان و استقلال؛ حضور هواداران استقلال با پرچم ژاپن، دلداری استقلالی ها به جابر انصاری

حواشی

در فاصله کمتر از یک ساعت به آغاز دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و استقلال 2 هزار نفر در ورزشگاه شهدای شهر قدس حضور یافته‌اند.

به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های پیکان و استقلال تهران  از ساعت 16:15 امروز پنجشنبه(18 بهمن 97) از هفته شانزدهم لیگ برتر در ورزشگاه شهر قدس برگزار می گردد که در ادامه حواشی پیش از بازی این دو تیم را می خوانید:

* تعدادی از طرفداران تیم استقلال که در زیر جایگاه ویژه نشسته‌اند برای رسیدن به سکوهای بهتر، خود را از روی فنس‌ها به جایگاه بغلی رسانده که البته با حضور مأموران نیروی انتظامی این حرکت تماشاگران بعد از دقایقی متوقف شد.

حواشی بازی پیکان و استقلال

* جابر انصاری که به تازگی با پیکان قرارداد امضا کرده و از ناحیه رباط صلیبی آسیب دیده پیش از حرکت آبی‌پوشان به سمت استادیوم با بازیکنان و کادر فنی استقلال روبرو شد و هم تیمی‌های سابق برای وی آرزوی سلامتی کردند.

* با توجه به دهه فجر برای تماشاگران حاضر در ورزشگاه صوت‌های انقلابی پخش می‌شود.

حواشی بازی پیکان و استقلال

* تماشاگران تیم فوتبال پیکان که زیر جایگاه خبرنگاران مستقر هستند با بوق و پرچم‌های قرمز در جایگاه خود مستقر شدند.

* تعدادی از هواداران استقلال روبروی جایگاه ویژه باز هم پرچم ژاپن به ورزشگاه آورده و آن را به دوربین‌ها نشان می‌دهند.

حواشی بازی پیکان و استقلال

* اطراف استادیوم شهدای شهر قدس بسیار شلوغ است و تماشاگران مشغول تهیه بلیت برای حضور در ورزشگاه هستند.

حواشی بازی پیکان و استقلال

* داوران مسابقه به همراه جلال مرادی و علی خسروی پیش از شروع بازی از کیفیت زمین چمن بازدید کرده و در کنار یکدیگر عکس یادگاری گرفتند.

پارکینگ‌های خبرنگاران و میهمانان ویژه امروز از یکدیگر تفکیک شده و خبرنگاران خودروهای خود را در جای دیگری از استادیوم پارک کرده‌اند.

* فرهاد مجیدی که به صورت رسمی برای اولین بار روی نیمکت آبی‌پوشان به عنوان مربی می‌نشیند با استقبال تماشاگران روبه‌رو شد و مورد تشویق قرار گرفت که وی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. 

* آیاندا پاتوسی بازیکنی که مجوز بازی در استقلال را دریافت نکرده امروز در کنار کولی در میانه زمین مشغول تماشای گرم کردن بازیکنان شد.

* گادوین منشا مهاجم جدید استقلال که در نیم‌فصل اول در پرسپولیس بازی می‌کرد توسط تماشاگران آبی‌پوش مورد تشویق قرار گرفت و وی هم به ابراز احساسات آنها پاسخ داد. هواداران استقلال بعد از تشویق منشا برای پرسپولیسی‌ها کری می‌خواندند.

* حدود 200 نفر از تماشاگران پیکان در گوشه‌ای از استادیوم مستقر شده و از شاگردان فرکی حمایت می‌کنند.

* ایسما بازیکن جدید تیم فوتبال استقلال نیز که امروز روی نیمکت نشسته است توسط هواداران این تیم مورد تشویق قرار گرفت.

* هنگامی که هواداران استقلال شفر را تشویق کردند او ترک عادت نکرد و با شال آبی رنگ و همیشگی خود به ابراز احساسات آنها پاسخ داد.

* خسرو حیدری، میلاد ذکی‌پور، سیدحسین حسینی، مهدی قائدی، رضا آذری، اسماعیل گونکالوس، میثم تیموری و گادوین منشا نفرات ذخیره استقلال هستند. این در حالی است که شب گذشته عنوان شد منشا از لیست استقلال خط خورده ولی شفر در دقیقه 90 او را به جمع آبی‌پوشان فرا خواند.

در حال بروز رسانی...

اخبار استقلال


مطالب مرتبط:

هفته شانزدهم لیگ برتر/ ترکیب استقلال مقابل پیکان؛ آماده برای پیکان سواری با داریوشِ شجاع!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

برتری یک نیمه‌ای استقلال مقابل پیکان با شوت تبریزی..

پ فوریه 7 , 2019
نیمه نخست دیدار تیم‌های استقلال تهران و پی...