حنیف عمران زاده: فکری باج می‌داد الان بهترین مربی بود؛ کادر فنی فعلی استقلالی ترین کادر یک دهه اخیر است

حنیف عمران زاده

مربی تیم فوتبال استقلال (تاج) گفت: از هواداران استقلال می‌خواهم سوار موج عده‌ای دشمن که از نام استقلال سوء‌ استفاده می‌کنند،‌ نشوند.

به گزارش استقلال نیوز،حنیف عمران زاده مربی تیم فوتبال استقلال (تاج) در گفتگو با فارس، در خصوص دیدار استقلال مقابل نفت مسجدسلیمان و انتقاداتی که بعد از این مسابقه به کادر فنی آبی‌پوشان وارد شده است، صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

   

* هر چه زدیم به در بسته خورد

در بازی روز گذشته استقلال فوتبال خوب و روانی بازی کرد و با تغییر سیستمی که در تیم ایجاد کردیم از نظر هجومی برنامه‌هایمان در زمین به خوبی اجرا شد اما دیدید که 3 توپ به تیر دروازه خورد و دو ضربه سر خوب ارسلان مطهری با اختلاف ناچیز از روی دروازه حریف به بیرون رفت. متأسفانه هر چیزی می‌زدیم به در بسته می‌خورد و آنهایی که از لحاظ فنی از فوتبال سر در می‌آورند شاهد بودند استقلال نسبت به بازی‌های گذشته بهتر بازی کرد.

* هواداران سوار موج دشمنان نشوند

متأسفانه در بازی با سایپا هم همین رویه اتفاق افتاد و حریف 90 دقیقه فوتبال تدافعی داشت و هر چه می‌زدیم به در بسته می‌خورد. این هم جزئی از فوتبال است و بعضی مواقع توپ‌ها گل نمی‌شود اما قرار نیست در همه بازی‌ها همین شرایط اتفاق بیفتد. متأسفانه یک موج منفی علیه تیم استقلال به راه افتاده و خیلی‌ها دوست ندارند این تیم را در بالای جدول ببینند. تعارف با کسی ندارم و هر چه دارم از هواداران استقلال است اما از آنها می‌خواهم سوار موج عده‌ای دشمن که از نام استقلال سوء‌ استفاده می‌کنند،‌ نشوند. موج سواری معنی‌اش چیست؟ نزدیک به 10 سال در استقلال بازی کردم ولی ندیدم از هفته دوم تیم را بزنند. وقتی هنوز بازی ها شروع نشده از استقلال انتقاد کردند مشخص شد که یک عده دنبال تخریب تیم هستند.

* فکری از پشت پرده با خبر است و به وقتش همه چیز را خواهد گفت

شک نکنید فکری چیزهایی می‌داند که مردم از آن اطلاع ندارند. او سرمربی استقلال است و سال‌ها بازیکن این تیم بوده با فضای بیرونی و درونی استقلال آشناست و می‌داند چه اتفاقاتی در پشت پرده رخ می‌دهد اگر فکری تأکید می‌کند که هواداران بازیچه دست کسی نشوند، بی‌دلیل چنین اظهارنظری انجام نمی‌دهد مطمئن باشید او به وقتش در مورد همه چیز صحبت خواهد کرد.

* یک عده فرصت طلب از احساسات هوادار استقلال سوء استفاده می‌کنند

من که دستیار سرمربی استقلال هستم نباید این حرف را بزنم اما لطفا به تیم‌های دیگر نگاه کنید و رزومه دستیاران و مربیان دیگر را هم ببینید. قرار نیست به خاطر 4 مطلب در فضای مجازی ما تحت تأثیر قرار بگیریم. پشت پرده فضای مجازی استقلال هم کاملاً مشخص است. یکسری کانال‌های فیک با ادمین‌های طرفدار تیم رقیب که برای همه شناخته شده‌اند در پشت پرده فعالیت می‌کنند و هوادار واقعی استقلال هم از آنها چیزی نمی‌داند. نزدیک به یک دهه در تیم استقلال بازی کرده‌ام و باز هم می‌گویم هر چه دارم از صدقه سر این مردم و هواداران است.

بارها شده در استقلال از من انتقاد کردند و رو در رو همدیگر را دیده‌ایم و با خیلی از هواداران در کوچه و خیابان، در مغازه‌ها و حتی در خود استادیوم صحبت کرده‌ام وقتی مشکلاتم را به آنها گفته‌ام خیلی سریع متقاعد شده و به ما حق دادند اما یک عده سودجو و فرصت‌طلب از احساسات هوادار استقلال سوء استفاده کرده و به دنبال تخریب چهره کادر فنی استقلال است. بدون تردید این کادر فنی استقلالی‌ترین کادر فنی یک دهه اخیر است. روی نیمکت‌مان نفراتی می‌نشیند که حداقل 60، 70 سال از تاریخ استقلال هستند. هر کدام از ما روزهای تلخ و شیرینی را در استقلال سپری کردیم و به خوبی با این فضاها آشنا هستیم پس مطمئن باشید بی‌دلیل تحت تأثیر قرار نمی‌گیریم و از همین جا به یک عده هشدار می‌دهم اگر قرار باشد به رفتارهای کثیف و پشت پرده خود ادامه بدهند دیگر ساکت نخواهم نشست.

* نکند فضای مجازی‌ بازها بهتر از مجتبی حسینی فوتبال را بلد هستند؟

این هم (استقلال برنامه‌ای برای گلزنی ندارد)از آن حرفهاست که آقایان به خورد مردم می‌دهند تا تیم بالای جدول را تخریب کنند. استقلال چند سال بود مشکل صدرنشینی داشت اما حالا که این تیم بالای جدول است چشم دیدنش را ندارند و نمی‌خواهند این تیم در صدر جدول بماند پش مشخص است یک عده از اینکه این تیم در بالای جدول حضور دارد ناراحت هستند. ما کادر فنی استقلال دروغ می‌گوییم ولی یک مشت بچه که تا حالا زمین فوتبال را ندیده‌اند درست می‌گویند.

نکند مجتبی حسینی سرمربی حریف هم فوتبال متوجه نمی‌شود؟ او که در این سالها یکی از فنی ترین مربیان ایران بوده اعتراف می‌کند که گل استقلال روی کار تمرین شده بوده اما یک عده که تخصصشان توهین  در تلگرام و فضای مجازی است، ادعا دارند بهتر از حسینی فوتبال می‌فهمند. بروید به مصاحبه شب گذشته او دقت کنید که اعلام کرد روی یک برنامه تمرین شده گل خورده‌اند. همان حرکت در چند  نوبت از دو طرف تکرار شد و نمونه اش توپ بابک مرادی که به تیم دروازه اصابت کرد. سرمربی استقلال درست می‌گوید یک عده فقط ایراد گرفتن بلد هستند چون تا دیروز می‌گفتند موقعیت ایجاد نمی‌شود حالا که موقعیت خلق شده و توپ‌ها وارد دروازه نمی‌شود یک بهانه دیگر می‌آورند.

* یک تیم زیر توپ می زند همه می‌گویند عجب فوتبالی بازی می‌کند

یک تیم زیر توپ می‌زند و موقعیت ایجاد می‌کند همه به به و چه چه می‌کنند. نمونه‌اش بازی مقابل ما که 3 زیر توپ زدند و همان توپ‌ها تبدیل به موقعیت شد و بعد از بازی همه می‌گفتند عجب فوتبال فنی بازی کرده است.تیم ما دیروز 3 بار به تیر دروازه زده اما کار فنی نکرده است. برخی ها ظاهرا خودشان را به ندیدن زده‌اند. آنهایی که به تساوی ما ایراد گرفتند مطمئنا نمی‌دانند سپاهان در مسجدسلیمان بازی را بخت، فولاد در این شهر بازی را واگذار کرد، پرسپولیس مثل ما به تساوی رسید. به بازی روز گذشته ما نگاه کنید، حتی یک بار مدافعان وسط استقلال زیر توپ نزدند، در 3 بازی که حسینی درون دروازه بود یا مظاهری که بازی می‌کرد یک بار از کنار دروازه شوت نزده‌اند که از عقب بازی کنیم. متاسفانه یک عده فقط ذهن مردم را خراب می‌کنند.

* خبر انتقاد مظاهری از فکری دروغ و بازی کثیف بود

این هم از آن حرفهاست که برای به حاشیه کشیدن استقلال مطرح می‌شود و انتشار خبر در مورد اختلاف مظاهری با فکری کذب و بازی کثیف  است. بازی نکردن مظاهری فقط و فقط به دلیل مسائل فنی بود  وقتی شما 2 دروا‌زه بان خوب و آماده دارید باید آنها را در جریان بازی قرار بدهید. ما امسال در بازی های آسیایی و 2 جام دیگر هستیم و باید هر دو دروازه‌بان را در شرایط بازی قرار بدهیم.

خوشبختانه بازیکنانِ فعلی استقلال از این اخلاق‌ها ندارند که بخواهند به سرمربی تیم اعتراض کنند و ما از این رفتارها از آنها ندیده‌ایم. شاید در گذشته از این اتفاقات می‌افتاده و یک عده از بیرون همین موارد را بهانه می‌کردند تا تیم را به حاشیه ببرند اما در تیم فعلی استقلال از این رفتارها وجود ندارد و هیچکس اعتراض نکرده است. شما از کجا می‌دانید که یکی از دلایل موفقیت مظاهری همین حسینی نبوده است؟‌وقتی دو دروازه‌بان با یکدیگر خوب تمرین می‌کنند و احساس رقابت داشته باشد به نفع هر دو است و خروجی‌اش در زمین برای استقلال نمایان می‌شود.شب گذشته مظاهری با حسینی وارد زمین شد و دیدید که او از روی سکوها هم از حسینی حمایت کرد.

* فکری به یک عده باج می‌داد الان بهترین مربی استقلال بود

روی صحبت من با تماشاگرانی است که همیشه به آنها احترام گذاشتم. آنها همیشه برای من قابل احترام هستند و خودم را مدیون‌شان می‌دانم اما خواهش می‌کنم اجازه فرصت‌طلبی به یک عده سودجو را ندهند. اگر قرار بود محمود فکری به اینگونه افراد فرصت‌طلب باج بدهد، مطمئن باشید او الان بهترین مربی استقلال بود و برایش به به و چه‌چه می‌کردند اما چون او از این کارها بلد نیست و رو بازی می‌کند در پشت پرده او را می‌زنند، ایرادی هم ندارد. ماه پشت ابر هیچ وقت نمی‌ماند و دست آقایان رو خواهد شد. فقط هواداران بدانند با درست کردن این فضاهای کثیف چیزی جز ضربه استقلال عاید آنها نخواهد شد.

* استقلال مثل بارسا بازی نمی‌کند اما چرا نمی‌گویند به تراکتور و گل‌گهر 3 گل زدیم؟

استقلال مدعی قهرمانی است و همه تیم‌های لیگ برتر ایران به این موضوع واقف شده‌اند با هر تیمی که بازی داریم آنها به این نکته اشاره می‌کنند ولی ظاهرا یک عده دشمن دوست‌نما نمی‌خواهند تیم ما آرامش داشته باشد. آقایان نمی‌گویند استقلال در سیرجان سه گل به گل‌گهر زد نمی‌گویند تراکتور در خانه‌اش مغلوب استقلال شد و ما شهرخودرو را در مشهد شکست دادیم اما چون در مسجدسلیمان مساوی کرده‌ایم و سه توپ به تیر دروازه‌ زده‌ایم سعی می‌کنند این تیم را به حاشیه ببرند. آنهایی که این حرف‌ها را می‌زنند نمی‌دانند همین بازی‌های سختی که در آن پیروز شدیم دور برگشت در تهران برگزار می‌شود، اما همانطور که گفتم پشت این تخریب‌ها برنامه‌هایی است. من نمی‌گویم استقلال در همه بازی‌هایش مثل بارسلونا بازی کرده و مشکل نداشته است اما یقین دارم در پشت پرده زدن استقلالی که چند هفته صدرنشین مسابقات بوده بدون برنامه نیست.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

هفته سیزدهم لیگ برتر/ فکری با حسینی گل به خودی زد؛ تیر دروازه های مسجد سلیمان با استقلال سر سازگاری نداشت!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

شاید همگروه های پرسپولیس شگفتی ساز شوند/تیم یحیی برای آسیا نیاز به تقویت دارد

ش ژانویه 30 , 2021
سرویس ورزش مشرق – تیم پرسپولیس در قرعه کشی لیگ قهرمانان ۲۰۲۱ آسیا در گروه E با تیم های الریان قطر- گوای هند و برنده پلی آف بین الوحده امارات یا الزوراء عراق همگروه شد.نیما نکیسا در گفت و گو با مشرق، درباره وضعیت این هفته های پرسپولیس و گروهی که در لیگ ...