حسین تراب پور: امیدوارم شفر در جذب بازیکن وسواس بیشتری به خرج دهد؛ لیگ امسال پر از مدعی است

حسین تراب پور

پیشکسوت استقلال گفت: امیدوارم سرمربی استقلال از جذب اشتباه گرو و نیومایر درس گرفته باشد و برای جذب بازیکنان خارجی، وسواس بیشتری به خرج داده تا این‌چنین پول استقلال از بین نرود.

به گزارش استقلال نیوز، حسین ترابپور پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرگزاری مهر، در خصوص ارزیابی عملکرد استقلال و سایر تیم ها در نیم فصل اول لیگ هجدهم صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* ارزیابی عملکرد تیم ها در نیم فصل اول لیگ هجدهم؟

خوشبختانه لیگ امسال نسبت به فصل گذشته روند بهتری داشت، تیم‌ها با قدرت کارشان را شروع کردند، برنامه‌ریزی دقیقی داشتند و اعتقاد دارم پس از سال‌ها شاهد تماشای یک لیگ خوب بودیم. حضور بالای جدول تیم‌هایی چون پدیده، سپاهان و تراکتورسازی نشان‌دهنده آن است که لیگ ما پیشرفت داشته و وقتی مشاهده می‌کنیم سه تیم بالای جدول، همگی هم‌امتیاز هستند، این مسئله بر آن تأکید می‌کند که قدرت لیگ بین تیم‌ها تقسیم شده و همه به دنبال کسب قهرمانی هستند. تفاضل گل باعث شده تا سه تیم در رده‌های اول تا سوم جدول قرار بگیرند و امیدوارم این حساسیت تا پایان فصل ادامه داشته باشد تا شاهد لیگ جذاب‌تری در فوتبال کشورمان باشیم.

* عملکرد استقلال در نیم فصل اول؟

در ابتدای فصل آبی‌پوشان شرایط خوبی نداشتند، رفتن چند بازیکن و مصدوم شدن تعدادی دیگر و عدم هماهنگی بازیکنان با هم باعث شد تا استقلال امتیازات زیادی را از دست بدهد اما خوشبختانه بالاخره وینفرید شفر در اواخر فصل ترکیب اصلی خود را شناخت و توانست با ترکیب اصلی، چند بازی پیاپی را با پیروزی به پایان برساند و اگر اشتباه فاحش داور دیدار پدیده برابر استقلال نبود، مطمئناً آبی‌پوشان در حال حاضر باید یک رتبه در جدول بالاتر می‌بودند.

* اعتراض تیم‌ها به قضاوت داوران در هفته‌های اخیر؟

متأسفانه در این هفته‌های اخیر هیچ تیمی به اندازه استقلال از داوری متضرر نشد، البته سایر تیم‌ها هم به این مشکل برخوردند و همگی نسبت به این مسئله اعتراض داشتند چه تیم‌هایی که پیروز می‌شدند و چه تیم‌هایی که شکست می‌خوردند اما به قول معروف مگر می‌شود یک اشتباه را چند بار تکرار کرد؟ ولی متأسفانه داوری برای استقلال تکرار اشتباهات بود و اعتقاد دارم آبی‌پوشان ۱۰ امتیاز را به راحتی به دلیل قضاوت‌های اشتباه داوران از دست دادند؛ دیدار برابر سپاهان، پدیده، پیکان و سایپا، شاهکار اشتباهات داوری برای استقلال بود.

* انتقاد از عملکرد کمیته داوران؟

برنامه کمیته داوران برای داورانی که اشتباه می‌کنند، چیست؟ آیا تنها با یک جریمه و یک محرومیت، می‌توان همه چیز را تمام شده تلقی کرد؟ حالا چه کسی جوابگوی امتیازات از دست رفته‌ی استقلال خواهد بود و آیا کمیته داوران این امتیازات را به آبی‌پوشان بازخواهد گرداند؟ مطمئناً چنین اتفاقی رخ نخواهد داد ولی این استقلال است که از این بابت متضرر شده و مشخص نیست که چه کسی باید تاوان این اشتباهات را پس بدهد.

* فسخ قرارداد دو بازیکن خارجی استقلال؟

نیومایر و الحاجی‌گرو باید زودتر از اینها از استقلال جدا می‌شدند، سطح فوتبال آنها در اندازه‌های فوتبال ما و تیم استقلال نبود؛ البته این دو با نظر شفر آمدند اما عملکرد خوبی نداشتند و امیدوارم سرمربی استقلال از این اشتباه درس گرفته باشد و برای جذب بازیکنان خارجی، وسواس بیشتری به خرج داده تا این‌چنین پول استقلال از بین نرود.

* ارزیابی شما از نیم فصل دوم لیگ چه خواهد بود؟

با رشدی که لیگ هجدهم داشته، امیدوارم شاهد دیدارهایی جذاب، تماشاگرپسند و از لحاظ فنی، بسیار خوب باشیم زیرا با این سیستم فوتبال، هواداران بیشتری به ورزشگاه می‌آیند و بر جذابیت‌های بازی بیشتر افزوده می‌شود.

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غیر رسمی؛ جپاروف به استقلال پیوست

ش دسامبر 22 , 2018
مذاکرات استقلال با سرور جپاروف از هفته ها قبل آغاز شده بود و این بازیکن برای تقویت استقلال به ویژه در لیگ قهرمانان یکی از اهداف اصلی و کلیدی شفر بود. سرمربی استق&#160...