حسینی: هواداران ۵ دسته شده اند و دودش به چشم خودشان می‌رود

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی در حاشیه تمرین امروز آبی پوشان در خصوص شرایط تیم، اظهار داشت: الان ما با صدر جدول ۲ امتیاز فاصله داریم، انتقاداتی وارد است که شاید  جاهایی هم درست باشد، اما باید اتحاد داشته باشیم، همدل و یکدل باشیم تا فصل را با موفقیت به پایان برسانیم.

وی با اشاره به کادر فنی  جدید تیم تصریح کرد: محمود فکری تازه به استقلال آمده، هر مربی‌ای که وارد استقلال می‌شود سختی‌های خاص خودش را دارد، مانند تیم‌های دیگر نیست، تیم‌های بزرگ شرایط خاص خودشان را دارند، شرایط استقلال طوری است که چون چند سال است قهرمان نشده‌ایم صبر هواداران تمام شده، شانس فکری بوده که در این برهه تیم را تحویل گرفته، باید پشت او بایستیم و به او اعتماد کنیم. اگر هواداران یکدل نباشند، تیم امسال هم نتیجه نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

شجاعیان: در چهار سال اخیر به استقلال ظلم شد

حسینی ادامه داد: هواداران ۵-۴ دسته شده‌اند که این مسأله برای تیم‌ها حاشیه درست می‌کند و دودش به چشم خود هواداران می‌رود. با این شرایط امسال هم نمی‌توانیم نتیجه بگیریم. سال‌های قبل برای پرسپولیس هم این شرایط وجود داشت، اما وقتی برانکو آمد همه هواداران و پیشکسوتان پشت او ایستادند. از هوادارانمان می‌خواهم پشت فکری باشند. ما در هفته دوم به فولاد باختیم و در هفته دوم فشار زیادی روی تیم ایجاد شد. درست است استقلال هستیم، باید ببریم و همه می‌دانیم که مساوی هم برای ما باخت است، اما باید صبر کنیم شرایط درست شود. امسال هم مدعی در لیگ کم است و اگر صبر داشته باشیم می‌توانیم به موفقیت برسیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال در مورد رقابتی که بین او و رشید مظاهری به وجود آمده، گفت: در هفته اول گل نخوردم، گل‌هایی که هم در هفته دوم خوردم، مقصر نبودم، در این مورد با محمود فکری هم صحبت کردم، اما صلاحدیدش این بود که در بازی بعدی بازی نکنم، به عنوان بزرگ‌تر تیم وظیفه دارم پشت او باشم و از او حمایت کنم. در ابتدای فصل صحبت جدایی من بود و پیشنهاداتی هم داشتم اما اینجا خانه من است، دوری از استقلال سخت است. در حال تلاش هستم تا برای تیم مثمرثمر باشم و هرچه فکری دستور بدهد انجام می‌دهم.

وی در خصوص اختلاف با رشید مظاهری عنوان کرد: هیچ اختلافی بین ما نیست، بحث چند وقت پیش هم سوءتفاهم بود و بزرگش کردند. ما با هم صحبت کردیم، به عنوان بزرگ‌تر تیم وظیفه دارم پشت همه بازیکنان و همچنین رشید مظاهری باشم. امیدوارم بتوانیم دل هواداران را شاد کنیم.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جلسه محمود فکری با چند بازیکن استقلال

چ دسامبر 9 , 2020
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران پس از تساوی برابر نفت آبادان، تمرینات خود را برای آمادگی هر چه بیشتر برای دیدار برابر شهرخودرو برگزار می‌کند. در تمرین امروز که در ورزشگاه نفت تهرانسر برگزار شد، محمود فکری حدود ۱۵ دقیقه با رشید مظاهری، محمد...