حسن روشن: به عملکرد و تحقق صحبتهای سعادتمند خوشبین هستم؛ فرهاد مجیدی برای موفقیت به هواداران نیاز دارد

حسن روشن

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: چون فرهاد مجیدی را دوست دارم می‌گویم که باید قدری در رفتارش با هواداران که صاحبان اصلی تیم هستند تجدید نظر کند.

    

 به گزارش استقلال نیوز، حسن روشن پبشکسوت باشگاه استقلال که به دیدار احمد سعادتمند رفته بود در هنگام خروج از باشگاه در جمع خبرنگاران در مورد این جلسه و ارزیابی از شرایط استقلال،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

 * در جلسه با سعادتمند حرفهای خوبی شنیدیم

به باشگاه آمدم تا به مدیرعامل تبریک و خوشامد بگویم و برای باشگاهم آرزوی موفقیت کنم. اتفاقاتی که تاکنون در این باشگاه افتاده آرزوی هواداران و پیشکسوتان بوده و امیدوارم همین رویه ادامه داشته باشد. امروز حرفهای خوبی شنیدیم و امیدوارم موقعیت عملی شدن این صحبتها وجود داشته باشد.

* به عملکرد و تحقق صحبتهای سعادتمند خوشبین هستم

امروز باشگاه ما با مشکلات مالی زیادی مواجه است و من دیدم سعادتمند برنامه‌های خوبی دارد که اگر عملی شود نه تنها این مشکلات مالی را رد می‌کنیم، بلکه سال آینده همین موقع به دیگر تیم‌ها قرض هم می‌دهیم. از گذشته از سعادتمند شناخت دارم و برای همین به عملکرد و تحقق صحبتهایش خوشبین هستم.

* باشگاه باید به پیشکسوتان و هواداران پاسخگو باشد

باشگاه باید دارای یک کمیته قوی باشد که بر آمد و رفت بازیکنان چه از نظر فنی و چه از نظر مالی نظارت داشته باشد و بتواند در آینده هم نسبت به این آمد و رفت‌ها پاسخگو باشد. هوادار و پیشکسوت دو رکن اصلی باشگاه هستند و در واقع صاحبان اصلی باشگاه به حساب می‌آیند. این دو رکن اصلی باید به عملکرد باشگاه نظارت داشته باشند و باشگاه هم باید به آنها پاسخگو باشد.

* مجیدی گذشته اش را فراموش نکند

هواداران صاحبان و سرمایه‌های اصلی تیم هستند و ستاره‌ها و مربیان هم باید این واقعیت را درک کنند. سرمربی باید نقش و جایگاه هوادار را بداند و این را درک کند که بدون این هوادار هیچ است. امثال من و فرهاد مجیدی و دیگرانی که در این تیم چهره شدیم باید بدانیم به خاطر این هواداران است و آنها باعث محبوبیت ما بودند. چون فرهاد مجیدی را دوست دارم این توصیه را می کنم که هرگز گذشته را فراموش نکند و یادش نرود در این تیم کجا بوده و با کمک هواداران به کجا رسیده است.

* فرهاد مجیدی برای موفقیت به هواداران نیاز دارد

چیزهایی از برخی از هواداران شنیدم و به فرهاد توصیه می کنم در برخی رفتارهایش نسبت به هواداران تغییر ایجاد کند. حتی دعوا هم یک نفره نمی روند و فرهاد اگر می خواهد در لیگ نتایج درخشانی بگیرد همانطور که به کمک های درجه یک و مشورت از بزرگان نیاز دارد، به هواداران هم نیاز دارد و باید آنها را هم برای خود حفظ کند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

حسن روشن: بازیکنان پیروزی ساواکی بودند؛ عبده همیشه مسلح بود و سلاح به همراه داشت!

حسن روشن: آقای حاجیلو دو نام برده را از استقلال دور کند؛ فکر کرده اند می ترسم؟!

حسن روشن: تغییرات زیاد به تیم ضربه می‌زند؛ فتحی از خودش اراده‌ای ندارد!

حسن روشن: قضاوت درباره کادر فنی و بازیکنان استقلال زود است؛ هواداران به حق انتظار قهرمانی دارند

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ جشن تولد مجتبی جباری کنار فرزندانش

س ژوئن 16 , 2020
مشرق نیوز - عکس/ جشن تولد مجتبی جباری کنار فرزندانش ...