حریف استقلال به‌دنبال جذب یک گلر خارجی

به گزارش مشرق، پس از قهرمانی الهلال در رقابت های لیگ حرفه ای عربستان، مدیران این تیم تصمیم گرفتند تا لئوناردو ژاردیم را به عنوان سرمربی جدید خود انتخاب کنند تا این مربی باتجربه که عنوان قهرمانی فرانسه و یونان را با موناکو و المپیاکوس به دست آورد، سکان هدایت آبی های ریاض را برعهده بگیرد.

روزنامه الریاض در شماره امروز خود مدعی شد که باشگاه الهلال قصد دارد علاوه بر موسی مارگا مهاجم تیم ملی مالی که در هفته های گذشته به الهلال پیوست، یک دروازه بان خارجی برای فصل آینده جذب کند.

عملکرد عبدالله المعیوف در فصل گذشته و به ویژه در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا مورد انتقاد جدی هواداران الهلال قرار گرفت و اکنون به نظر می رسد مدیریت الهلال قصد دارد یک دروازه بان مطمئن را خارج از عربستان جذب کند.

از محمد الشناوی سنگربان مصری و همچنین مارسلو گروهه دروازه بان برزیلی فصل گذشته الاتحاد به عنوان گزینه های الهلال نام برده می شود. گروهه که یک سال دیگر با الاتحاد قرارداد دارد، چندی پیش به دلیل عدم دریافت حقوق خود به مدت ۳ ماه، این باشگاه سعودی را به فسخ قرارداد تهدید کرده بود.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مشکل هیئت مدیره و مدیرعامل استقلال چیست؟

پ ژوئن 3 , 2021
به گزارش مشرق، منصور رشیدی دروازه بان اسبق استقلال در مورد شرایط این باشگاه و بلاتکلیفی مدیریت گفت: من چند روز پیش با بچه ها صحبت می کردم قرار بود جلسه ای برگزار شود و همه چیز مشخص شود که هنوز نشده و بالاخره باید در این نشست ها به یک نتیجه برسند. اخ...