حذف استقلال در شب تلخ ایرانی ها؛ پول عرب ها حق استقلال را خورد

دیدار استقلال ایران مقابل الدحیل قطر

تیم فوتبال استقلال در پنجمین دیدار مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا 2019 مقابل الدحیل قطر متوقف شد.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال ایران در پنجمین هفته از دیدارهای دور گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2019 از ساعت 20:30 امشب(دوشنبه 16 اردیبهشت 98) در ورزشگاه آزادی تهران و به قضاوت ادهم محمد اردنی به مصاف الدحیل قطر رفت که در پایان به تساوی یک به یک رسیدند. روزبه چشمی در دقیقه 54 و ادمیلسون در دقیقه 55 گل‌های این دیدار را به ترتیب برای استقلال و الدحیل به ثمر رساندند.

ترکیب استقلال: سیدحسین حسینی، وریا غفوری، پژمان منتظری، روزبه چشمی، آرمین سهرابیان، علی کریمی (83 - رضا کریمی)، فرشید باقری (69 - مهدی قائدی)، داریوش شجاعیان (46 - امید نورافکن)، پاتوسی، ایسما و مرتضی تبریزی.

ترکیب الدحیل: امینه، مهدی بن عطیه، بشام الراوی، احمد یاسر عبدالرحمن، لوئیز ماریتون جونیور، یوسف العربی (87 - محمد مونتاری)، ناکاجیما شویا، عصیم عمر مادیبو، ادمیلسون جونیور سیلوا، المعز علی عبداله و حسن عفیف (78 - محمد موسی).

نیمه اول

دقیقه 7: داریوش شجاعیان با خطا روی حسن عفیف از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دقیقه 12: ضربه ایستگاهی از موقعیتی مناسب برای استقلال فراهم شده بود که پاتوسی ضربه خود را مستقیم زد که توپ او به تیر دروازه خورد و در ادامه تبدیل به کرنر شد.

دقیقه 13: کرنر ارسالی از سوی پاتوسی روی دروازه الدحیل در شرایط خوبی به علی کریمی رسید، اما ضربه این بازیکن از بالای دروازه به اوت رفت.

دقیقه 17: موقعیت برای الدحیل روی ضربه ایستگاهی می‌توانست برای استقلال خطرساز شود، اما ضربه بشام از کنار دروازه به بیرون رفت تا این خطر از دروازه استقلال دور شود.

دقیقه 21: الدحیل در موقعیتی که مشکوک به آفساید بود به محوطه جریمه استقلال رسید و یوسف العربی با حسینی تک به تک شد، اما ضربه این بازیکن را حسینی به بهترین شکل مهار کرد.

دقیقه 24: آرمین سهرابیان با نفوذ از سمت چپ توپی زمینی را به محوطه جریمه ارسال کرد که به تبریزی رسید. ضربه تبریزی به سمت مخالف با فاصله کمی راهی اوت شد.

دقیقه 39: شوت ناکاجیما شویا به شکل خطرناکی به سمت دروازه استقلال شلیک شد که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 43: نفوذ ایسما از سمت چپ به محوطه جریمه تبدیل به موقعیت خطرناکی شد که ضربه نهایی را علی کریمی به سمت دروازه شلیک شد که یک کرنر برای استقلال به دست آمد.

دقیقه1+45: سوت پایان بازی با تساوی بدون گل.

نیمه دوم

دقیقه 48: مرتضی تبریزی که در نیمه اول هم موقعیت خوبی را از دست داده بود، اقدام به شوتزنی به سمت دروازه امینه کرد که ضربه او راهی اوت شد.

دقیقه 54: ارسال پاتوسی به روی دروازه الدحیل در حالی به فرشید باقری رسید که این بازیکن نتوانست ضربه‌ای به توپ بزند و مدافعان قطری نیز از دور کردن توپ غافل شدند تا روزبه چشمی با فرصت‌طلبی دروازه الدحیل را باز کند.

دقیقه 55: حمله سریع بازیکنان الدحیل برای پاسخ دادن به گل استقلال نتیجه داد. توپی که به محوطه جریمه به صورت زمینی ارسال شده بود، در مرحله اول به خوبی توسط حسینی دفع شد، اما غفلت مدافعان استقلال باعث شد توپ به ادمیلسون برسد و این بازیکن هم قفل دروازه استقلال را شکست.

دقیقه 56: پاتوسی این بار خودش تصمیم گرفت به سمت دروازه الدحیل شلیک کند که توپ او به اوت رفت.

دقیقه 63: پژمان منتظری روی یک ارسال می‌توانست دروازه الدحیل را باز کند، اما ضربه سر او از بالای دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 65: آرمین سهرابیان به دلیل خطای شدیدی که پشت محوطه جریمه انجام داد، از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

دقیقه 71: این بار موقعیت برای مرتضی تبریزی ایجاد شد تا بلکه بتواند دروازه الدحیل را برای بار دوم باز کند، اما ضربه او راهی به دروازه نداشت.

دقیقه 76: الدحیل بار دیگر با هجومی سریع به سمت دروازه استقلال یورش برد که در مرحله اول حسینی توانست موقعیت را بگیرد، اما در ادامه دروازه خالی مقابل معز علی قرار داشت که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

دقیقه 77: امید نورافکن پشت محوطه جریمه برای خود موقعیت گلزنی ایجاد کرد و پس از قرار گرفتن در زاویه‌ای مناسب شوت خود را به سمت دروازه الدحیل شلیک کرد. ضربه نورافکن به شکل خطرناکی از کنار دروازه راهی اوت شد.

دقیقه 79: احمد یاسر با شوتی از سمت چپ محوطه جریمه قصد باز کردن دروازه استقلال را داشت که حسینی بازهم در دفع توپ موفق بود و البته تن به کرنر داد.

دقیقه 4+90: المعز علی، مهاجم تیم الدحیل با کارت زرد داور جریمه شد.

به گزارش استقلال نیوز، استقلال با این نتیجه 5 امتیازی شد و الدحیل 8 امتیازی که با توجه به پیروزی الدحیل در بازی رفت و قانون دیدار مستقیم، صعود الدحیل به همراه الهلال عربستان 9 امتیازی و حذف استقلال قطعی شد. به این ترتیب دیدار پایانی العین امارات و استقلال ایران نیز تشریفاتی خواهد بود. 

● استقلال 1-1 الدحیل

□ روزبه چشمی 54

□ ادمیلسون 55

* ورزشگاه: آزادی تهران
* داور: ادهم محمد(اردن)

* جدول رده بندی گروه

به زودی..

* ویدیو بازی استقلال ایران و الدحیل قطر: 

 ویدئو بازی در استقلال مدیا قرار دارد. برای ورود به صفحه ویدئو کلیک کنید.

استقلال مدیا

عکس از رضا سعیدی پور 

اخبار استقلال ایران


مطالب مرتبط:

روزبه چشمی: برای برد به میدان می رویم؛ هواداران ما را تنها نگذارند

فرهاد مجیدی: خوب و با انگیزه تمرین کردیم؛ در لیگ و آسیا موفق می شویم!

بیژن طاهری: الدحیل شکست ناپذیر نیست؛ هواداران حمایت کنند تا با برد جشن بگیریم!

جلسه هماهنگی دیدار استقلال ایران و الدحیل قطر/ استقلال آبی پوش و الدحیل قرمزپوش!

علی کریمی: برای شفر آرزوی موفقیت می‌کنم؛ هیچ صحبتی با من برای تمدید قرارداد نشده است!

پیش بازی دیدار استقلال ایران و الدحیل قطر/ آزمون آسیایی فرهاد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ واکنش عجیب مجیدی به فرصت سوزی تبریزی

د مه 6 , 2019
مشرق نیوز - عکس/ واکنش عجیب مجیدی به فرصت سوزی تبریزی ...