حجت نظری: حضور مجیدی در تمرین استقلال غنیمت است؛ اختلاف مجیدی و سعادتمند خیلی عمیق نیست!

حجت نظری

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: اختلاف میان مدیرعامل باشگاه و سرمربی محترم آنقدر عمیق نیست که در فضای مجازی به آن دامن می زنند!

   

به گزارش استقلال نیوز، حجت نظری عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال که در نشست هیات مدیره باشگاه استقلال شرکت کرده بود در پایان این جلسه در گفتگو با خبرنگاران در مورد خروجی نشست هیات مدیره توضیحاتی ارائه کرد که در ادامه می خوانید:

* بازی فینال و بحث لیگ قهرمانان موضوع اصلی جلسه بود

بحث‌های مربوط به بازی فینال جام حذفی، منابع مالی و مواجهه باشگاه با مشکلاتی که داریم و همچنین مشکلاتی که ممکن است بابت حضور در لیگ قهرمانان آسیا فصل آینده با آن مواجه شویم، در جلسه امروز مطرح شد.

* تمام تمرکز ما و تیم روی فینال جام حذفی است

در مورد اینکه مجیدی بعد فینال دیگر سرمربی استقلال نخواهد بود صحبت کردیم و بنا بر این شد که پس از دیدار فینال جام حذفی در این خصوص صحبت کنیم. اکنون تمام تمرکز ما و تیم روی فینال جام حذفی است.

* حضور مجیدی در تمرین استقلال غنیمت است

بین آقای سعادتمند و مجیدی قهری نبود که آشتی صورت بگیرد. حضور مجیدی در تمرین استقلال غنیمتی است و ما تمام تلاش‌مان را خواهیم کرد بهترین اتفاق برای استقلال رخ بدهد که این اتفاق قهرمانی جام حذفی است.

* حضور مجیدی در کمیته انضباطی هم خیلی جدی نیست

در مورد استعفای آقای مجیدی هم درخواستی به صورت کتبی به کسی اعلام نشده است. زمان صحبت در این خصوص نیست و صحبت از حضور مجیدی در کمیته انضباطی هم خیلی جدی نیست.

 * اختلاف مجیدی و سعادتمند خیلی عمیق نیست!

اول از همه آنقدری که اختلاف مجیدی و سعادتمند در فضای مجازی مطرح شده، عمیق نیست و قابل حل است. ما تمام تلاش‌مان را کردیم تا برای نزدیک شدن عزیزان به یکدیگر کمک کنیم. این تلاش‌ها ادامه داشته و دارد و اکنون موقعیت خوبی داریم. امیدوارم همه اتفاقات خوب در روزهای آتی رخ بدهد.

 * صحبت در مورد استراماچونی باشد بعد فینال

اجازه بدهید بعد از فینال در خصوص بازگشت آقای استراماچونی صحبت کنیم. درباره سایر موارد آقای سعادتمند توضیح خواهد داد.

اخبار باشگاه استقلال

     


 مطالب مرتبط:

حجت نظری: در تلاش هستیم تا مشکلات را برطرف کنیم؛ مجیدی به جلسه با سعادتمند خواهد آمد

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مجیدی در تمرین استقلال حاضر شد

د آگوست 31 , 2020
به گزارش مشرق، فرهاد مجیدی که بعد از دیدار با پرسپولیس در تمرینات آبی پوشان حضور پیدا نکرده بود امروز در محل تمرین استقلال حاضر شد. بیشتر بخوانید: برخی‌ در ماجرای مجیدی شیطنت کردند آشتی‌کنان فرهاد و سعادتمند یا بحران جدید...