جوانان استقلال به مقام نایب قهرمانی لیگ جوانان تهران رسید

نائب قهرمانی جوانان استقلال

بالاخره تکلیف لیگ جوانان تهران هم مشخص شد و تیم جوانان استقلال با بدشانسی به عنوان نایب قهرمانی رسیدند.

به گزارش استقلال نیوز، با برگزاری دو دیدار عقب افتاده لیگ جوانان تهران سایپا با کسب تساوی مقابل مقاومت، 33 امتیازی شد و با تفاضل گل بهتر نسبت به تیم فوتبال جوانان استقلال به مقام قهرمانی رسید.

به این ترتیب تیم های سایپا با 33 امتیاز و تفاضل مثبت 24،  استقلال با 33 امتیاز و تفاضل مثبت 11 و  پیکان با 31 امتیاز و تفاضل مثبت 13 در رده های اول تا سوم جدول رده بندی قرار گرفتند.

احمد مددی مدیرعامل استقلال در خصوص نایب قهرمانی این تیم در پیامی گفت: 

جا دارد یک خدا قوت به بازیکنان رده جوانان استقلال بگویم که تا آخرین لحظه برای قهرمانی جنگیدند. البته این نایب قهرمانی چیزی از ارزش‌های جوانان شایسته استقلال کم نمی‌کند و در آینده از این آینده سازان بیشتر خواهیم شنید. در فصل جاری بازیکنان رده‌های پایه استقلال به گواه دوست و دشمن خوش درخشیده‌اند و در رده نوجوانان و امید قهرمان شده‌اند. امروز هم جوانان استقلال نایب قهرمان شدند و نونهالان استقلال هم ان‌شاءالله در بازی بعدی موفق خواهند شد تا هر چهار تیم رده‌های پایه استقلال روی سکو رفته باشند. در پایان از همه زحمتکشان آکادمی باشگاه استقلال از جمله کادر مدیریتی و فنی تشکر می‌کنم.

به گزارش استقلال نیوز، اعضای کادرفنی تیم جوانان استقلال به شرح زیر بودند: سرمربی: حسین صدر محمدی. مربیان: حسام نامجو مطلق، سیدمصطفی رشیدایی، حسن کرمی و مصطفی عزیزی. سرپرست: جلال بیات.

استقلال نیوز کسب مقام نایب قهرمانی لیگ جوانان را به کادرفنی و بازیکنان پر تلاش جوانان استقلال تبریک می گوید.

   

 اخبار آکادمی استقلال


 مطالب مرتبط:

وقتی خبری از بابا مسعود نیست/ پیروزی جوانان استقلال در دربی پایتخت؛ زانو زدن تیم پُر ادعا در تمام رده ها

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

غول رومانیایی در تیررس الهلال

ج مه 28 , 2021
به گزارش مشرق، هیئت مدیره باشگاه الهلال عربستان، به ریاست فهد بن نفال، در آستانه انعقاد یک قرارداد با فلورین تاناسه، بازیکن  رومانیایی  استوا بخارست  طی تابستان پیش رو است. باشگاه الهلال پیشتر اعلام کرده بود که علاوه بر  موسی م...