جمع‌آوری امضا در مجلس برای شکایت از وزیر ورزش و جوانان

به گزارش مشرق، «ابوالفضل ابوترابی»، نماینده مردم نجف آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به استنکاف وزیر ورزش از واگذاری باشگاه پرسپولیس و استقلال به بخش خصوصی گفت: وزیر ورزش و جوانان مکلف بود تا شهریور سال ۹۸ تیم های استقلال و پرسپولیس را به بخش خصوصی واگذار کند.

بیشتر بخوانید:

پیام سلطانی‌فر درخصوص انتخابات فدراسیون فوتبال

وی با اشاره به اینکه در این مدت بارها نسبت به استنکاف وزیر از قانون تذکر دادیم ادامه داد: منابع زیادی در حال حاضر صرف دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می‌شود براساس قانون اساسی ورزش همگانی رایگان و تخصصی خصوصی باید در کشور وجود داشته باشد اما در کشور خلاف این قانون عمل می شود یعنی تمام بودجه ورزش صرف این دو تیم می شود پول های کلتن صرف مربی های خارجی می شود، آبرویمان در مجامع بین المللی می رود و قانون ورزش همگانی رایگان نیز اجرا نمی شود.

ابوترابی با اشاره به اینکه نمایندگان در پی اعمال ماده ۲۳۴ آیین نامه داخلی هستند گفت: از دیروز روند جمع آوری امضا برای ارجاع پرونده استنکاف وزیر از قانون به دادگاه آغاز شده است و در این خصوص در حال جمع آوری امضا هستیم.

منبع: راه دانا

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزارش تمرین عصر یکشنبه استقلال/ ریکاوری شاگردان مجیدی در تهرانسر؛ بازگشت مهدی پور به تمرینات!

ی مارس 7 , 2021
تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال (تاج) پس از دیدار با فولاد خوزستان در مجموعه ورزشی نفت تهرانسربرگزار شد.  به گزارش استقلال نیوز، تمرین ریکاوری تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از دیدار با فولاد خوزستان امروز(یکشنبه 17 اسفند 99) از سا...