جمال ندافی: فوتبال ایران تاوان مدیران عشق شهرت را می دهد؛ مشکل پروپیچ بی تدبیری مدیران پیشین است

جمال ندافی

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: بازیکنان جدید استقلال باید بدانند شرایط برای آنها بسیار سخت است در استقلال یا به عرش می رسند یا به زمین کوبیده می شوند.

به گزارش استقلال نیوز، جمال ندافی پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با مهر، در خصوص مشخص نبودن زمان دقیق لیگ برتر، شرایط فعلی استقلال و تغییراتی که در این تیم صورت گرفته است،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* انتقاد از مدیران فدراسیون فوتبال

نا مشخص بودن زمان آغاز لیگ بزرگ ترین معضل کنونی فوتبال است. بازیکن، باشگاه و مربی سرگردان و بلاتکلیف هستند. چه چیزی در فوتبال از این بدتر که تیم‌ها بدنسازی خود را انجام داده‌اند و نمی‌دانند چه زمانی و کجا باید به میدان بروند.این بی برنامگی و بلاتکلیفی باعث می‌شود تا بازیکنان هم از نظر روحی و روانی به هم بریزند و همین موضع شرایط را برای آسیب دیدگی آماده می‌کند. فدراسیون باید پاسخ دهد این ناهماهنگی تقصیر کیست.

* ارزیابی از شرایط استقلال

تا بازیکنان جدید در مسابقات رسمی دیده نشوند نمی توان قضاوتشان کرد. استقلال برای بازیکن جدید یک شمشیر دو لبه است. ممکن است یک بازیکن را عرش ببرد و ممکن است یک بازیکن را زمین بزند. این بسته به ظرفیت های روحی و شخصیتی بازیکنان دارد که چطور از این شمشیر دو لبه استفاده کنند.

* واکنش به پرداخت بدهی پروپیچ 

اولا خوشحالم که این پرونده بسته شد تا خطر محرومیت از استقلال دور شود. اما ایجاد و بزرگ شدن مشکل این بازیکن را در بی تدبیری مدیران سالهای اخیر باشگاه می‌دانم. اصلا نباید چنین مشکلی به ایجاد می‌شد که حالا اینطوری حل شود.

* انتقاد از خرید بازیکنان خارجی بی کیفیت

متاسفانه فیلترهای خوبی برای استخدام بازیکن خارجی در استقلال و دیگر باشگاه‌ها نیست. در همین استقلال به جز تعدادی معدودی بازیکن مثل جانواریو، ساموئل، جباروف، تیام و پاتوسی بازیکن خارجی خوب دیگری که بالاتر از بازیکنان ایرانی باشد در این سالها نیامده. به جز این نفرات دیگر خارجی‌ها یک جورهایی حیف و میل بودجه بوده. بازیکن خارجی بی کیفیت می‌آورند و بدون توجه به این که آنها یک پشتوانه‌ای مثل فیفا دارند، رهایشان می‌کنند تا بروند و این مشکلات برای باشگاه ایجاد شود.

* دلیل حضور مدیرای غیر ورزشی در فوتبال 

متاسفانه فوتبال و به خصوص استقلال و پرسپولیس بهترین ویترین برای مطرح شدن، چهره شدن و شهرت است و خیلی از مدیران برای رسیدن به این شهرت از روابط خود استفاده می‌کنند تا بر کرسی‌های مدیریتی این باشگاه‌ها بنشینند.این موضوع متاسفانه باعث می‌شود این افراد به فوتبال بیایند و در حین مدیریت کار کردن را هم یاد بگیرند و طبیعی است که فوتبال ایران باید تاوان این اتفاقات را بدهد.

اخبار استقلال تهران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

آرش رضاوند: کار کردن با استراماچونی را دوست دارم؛ شماره پیراهن خاص اصلا برایم مهم نیست

ج جولای 26 , 2019
هافبک جدید تیم فوتبال استقلال گفت: کار کردن با استراماچونی را دوست دارم در هر حال مربی که قبلا سرمربی اینتر میلان بوده مطمئنا مربی بزرگی است.   به گزارش استقلال نیوز، آرش رضاوند هافبک جدید تیم فوتبال استقلال که در این فصل به است...