جباری: گرو و نویمایر جواب‌گوی نیاز ما نیستند

به گزارش مشرق، علی جباری پیشکسوت باشگاه استقلال در حاشیه دومین سالگرد مراسم درگذشت منصور پورحیدری اظهار کرد: کاش موقعی به اینجا می‌آمدیم که منصور هم زنده بود و باهم به این مراسم می‌آمدیم. متاسفانه او دیگر در بین ما نیست و افسوس می‌خوریم که آدمی را که در دوران بازیگری‌اش همیشه هم رکاب بودیم را از دست دادیم. او مرد بسیار خوب، مهربان و با معرفتی بود. خصوصیات اخلاقی بسیار خوبی داشت. ما غیر از شب‌هایی که به منزل می‌رفتیم همیشه باهم بودیم و در یک اتاق زندگی می‌کردیم. خیلی ناراحتیم که او را از دست دادیم ان‌شاءالله که روحش شاد باشد.

او در مورد وضعیت باشگاه استقلال گفت: سال گذشته ما در یارگیری ضعیف عمل کردیم چون در وضعیت مالی خوبی قرار نداشتیم. شفر کار را روبه راه کرد ولی در امسال هم نتوانستیم یار خوبی را به تیم اضافه کنیم. ولی آینده خوبی داریم. به نظرم ما در نیم فصل دوم عملکرد بهتری خواهیم داشت.

پیشکسوت باشگاه استقلال در مورد عملکرد بد نویمایر و گرو در استقلال گفت: آن‌ها نمی‌توانند جواب‌گوی استقلال باشند. باید به دنبال جایگزین‌های بهتری برای این دو باشیم. باید یک مقدار بررسی بهتری روی این دو بازیکن صورت می‌گرفت. یک مقدار عجولانه روی انتخاب این دو بازیکن تصمیم‌گیری گرفته شده است و باعث شده تا هزینه کلانی روی باشگاه تحمیل شود.

او در مورد تبعیض بین استقلال و پرسپولیس با توجه به رسیدگی‌های انجام شده گفت: مسلما این مساله بوده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش رحمتی به مصاحبه نکردن بازیکنان استقلال

د نوامبر 5 , 2018
به گزارش مشرق، در حالی که پس از دیدار ماشین &#15...