تکرار داستان یک پرسپولیسی و گل آفساید به استقلال

به گزارش مشرق، داستان محمد نوری و گل های مردود شده اش به استقلال تمامی ندارد. کاپیتان سابق پرسپولیس بعد از جنجال  هایی که در سال 1389 در دربی تهران به خاطر مردود شدن گل سالمش به راه افتاد، یکبار دیگر داستان مشابهی را تجربه کرد.

 


نوری در دربی سال 89 در حالی دروازه استقلال را باز کرد که در آفساید قرار نداشت اما کمک داور آن مسابقه به اشتباه گل را مردود اعلام کرد. بعد از بازی نیز اکثر کارشناسان داوری رای به سالم بودن آن گل دادند.


حالا روز گذشته در بازی استقلال و پارس جنوبی جم نیز بار دیگر این اتفاق تکرار شد. محمد نوری در دقایق پایانی مسابقه دیروز موفق شد روی ارسال مهدی ترکمان با ضربه سر دروازه استقلال را باز کند و در حالی که در تصاویر مشخص است هنگام زدن ضربه چند متر عقب‌تر از مدافع آخر حریف قرار دارد اما کمک داور این گل را آفساید گرفت و مردود اعلام کرد تا تاریخ برای کاپیتان کنونی پارس جنوبی مقابل استقلال تکرار شود.


بعد از بازی دیشب نوری خودش هم درباره این اتفاق صحبت کرد و گفت: « گل کاملا صحیح بود. کمک داور خوابش برده بود و گل صحیح من را مردود اعلام کرد. قبلا هم به استقلال از همین نقطه گل زده بودم ولی آن سری هم داور اشتباه کرد و این سری هم اشتباه شد.»

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

حواشی دیدار دوستانه استقلال و تیم ملی جوانان/ حضور زیدان و بچه غول؛ حضور بازیکنان اصلی با لباس شخصی

ش اکتبر 26 , 2019
مجتبی جباری و حنیف عمران زاده با حضور در محل کمپ تیم ملی نظاره گر بازی دوستانه استقلال و تیم ملی جوانان شدند.                     به گزارش استقلال نیوز، دیدار تیم های استقلال ایران و ت...