تکذیب اظهارات مدیرعامل استقلال!/ دی مارتزیو: برای برگرداندن استرا پیشنهادی بالا دادند

به گزارش مشرق، به نقل از سایت «جانلوکا دی مارتزیو» ایتالیا، باشگاه استقلال دوباره در تلاش است تا بعد از همکاری 6 ماه در سال 2019 او را به ایران برگرداند.

از زمان جدایی استراماچونی از استقلال، ساختار مدیریتی تغییرات گسترده ای کرده و رئیس این باشگاه تهرانی تغییر کرده است. مدیریت جدید خواهان برگرداندن استراماچونی هستند. به همین خاطر هفته گذشته به شهر رم آمدند و پیشنهادی با رقم بسیار بالا به مدیر برنامه سرمربی سابق اینتر برای برگشتن به تهران دادند.

بیشتر بخوانید:

سعادتمند به استراماچونی راه پول گرفتن نشان می‌دهد

استراماچونی این روزها به دلیل تولد سومین فرزندش درگیر است. او با این پیشنهاد استقلال باید درباره سختی های سفر به دلیل شیوع کرونا در ایران فکر کند.

از طرف دیگر استراماچونی پیش از این در مصاحبه خود عنوان کرده بود: برای من ایران فقط استقلال است و به غیر از این تیم به هیچ تیم دیگری نمی روم.

البته فدراسیون ایران اخیرا قانونی گذاشته که باشگاه نمی توانند مربی یا بازیکن خارجی جدید به خدمت بگیرند ولی استراماچونی از این قانون مستثنی است چون با استقلال قرارداد داشته است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

در آستانه فینال جام حذفی/ باز هم بازی با نام استراماچونی برای به حاشیه بردن استقلال!؟

د آگوست 31 , 2020
شایعه بازگشت استراماچونی به استقلال در بدترین زمان ممکن و قبل از فینال جام حذفی می تواند قهرمانی آبی ها را تحت تاثیر قرار دهد. به گزارش استقلال نیوز، جانلوکا دی مارتزیو و نیکولو اسکیرا دو خبرنگار ایتالیایی سرشناس که دوستان نزدیک آندره آ استرام...