توافق فوتسال ستارگان ورامین و استقلال

به گزارش مشرق، سردار حسین اعلا درباره جزئیات مذاکره باشگاه استقلال برای خرید امتیاز تیم فوتسال ستارگان ورامین گفت: مقرر شد تا پایان این هفته تکلیف تیمداری ستارگان دشت ورامین مشخص گردد در غیر اینصورت با توجه به توافقات انجام شده این انتقال قطعی است. بیش از ۴ ماه است با مسئولان شهرستان ورامین در حال رایزنی هستیم و علی رغم تاکیدات نماینده مجلس شورای اسلامی، فرماندار، شهردار و اعضای شورای اسلامی و ادارات مرتبط، متاسفانه روند حمایت و تخصیص بودجه بسیار کند بوده و اقدام موثری صورت نگرفته است که این موضوع با توجه به محدودیت زمانی، قابل ادامه نیست و باید تعیین تکلیف گردد.

رئیس هیات مدیره باشگاه ستارگان ورامین بیان کرد: تیم فوتسال ستارگان دشت ورامین فصل گذشته با توجه به مشکلات فراوان مالی و عدم تخصیص بودجه مناسب و سنگ اندازی ها، بازیکنان و کادر فنی و مدیریت باشگاه با ایثار، غیرت و تعصب مثال زدنی کاری کردند کارستان؛ با وجود شیوع ویروس کرونا تا آخرین لحظه جنگیدند و با صرف هزینه های اندک به مقام سوم لیگ برتر فوتسال کشور رسیدند اما هیات مدیره باشگاه شرمنده آنان شد و نتوانست از زحماتشان به درستی تجلیل کند چون منابع مالی ما بسیار محدود بوده و مصوبات شورا و شهرداری کامل انجام نپذیرفت.

بیشتر بخوانید:

حضور استقلال در فوتسال به تعویق افتاد

او با طرح سوالی از مسئولان و متولیان مدیریت شهری شهرستان ورامین ادامه داد: سال گذشته این باشگاه  ۱۵ مسابقه در شهر ورامین برگزار کرد و توانست تماشاگران زیادی از شهرهای ورامین، قرچک، پیشوا، پاکدشت و  شهر ری را جذب کند. اگر میانگین حضور تماشاگران در هر مسابقه را حداقل هزار نفر تماشاگر در نظر بگیریم و هر مسابقه دو ساعت انجام شود در هر دیداری که میزبان بوده ایم، بیش از دو هزار- ساعت برنامه ورزشی جذاب و مهیج  را برای جوانان و مردم منطقه ارائه دادیم که با احتساب ۱۵ مسابقه در شهر ورامین بیش از ۳۰ هزار ساعت خدمات اجتماعی، فرهنگی و ورزشی تقدیم جوانان دشت ورامین کرده ایم؛ نسلی که بسیار پر مخاطره و شکننده است.

اعلا گفت: شاکله اصلی تیم  و بیش از ۸۰ درصد بازیکنان و کادر فنی آن بومی منطقه هستند. ستارگان دشت ورامین تنها نماینده استان تهران در لیگ برتر فوتسال است. این باشگاه به عنوان نماد دیار ۱۵ خرداد بیش از ۹ ماه به صورت مستقیم در سطح اخبار و برنامه‌های تلویزیونی و رسانه ملی و همچنین رسانه های نوشتاری و تصویری و فضایی مجازی به عنوان سفیران فرهنگ منطقه نقش پر رنگی داشته است و توانسته نام دشت ورامین را طنین انداز نماید . آیا این برخورد مسئولان شهرستان ورامین که جایگاه فوتسال را که با اختلاف، ورزش اول دشت ورامین است، نادیده می گیرند و هر ساله باعث استرس جوانان ورزش دوست منطقه می شوند صحیح است؟ چرا باید این تیم به دلیل عدم حمایت مسئولان به تهران انتقال یابد؛ چرا باید این دستاورد مهم  ورزشی که با رشادت جوانان حاصل شده است واگذار شود؟

 این عضو باشگاه ستارگان ورامین افزود: متاسفانه امروز به این نقطه رسیدیم که هیچ اراده قوی برای حمایت از خانواده بزرگ فوتسال دشت ورامین نیست و یا بسیار ضعیف است. یکسال کنار این تیم بودم و مظلومیت آن را  کاملا درک و احساس کردم. بنده یک نظامی بوده ام اما فوتسال را ورزشی بسیار مهیج و زیبا دیدم، متوجه شدم در سطح منطقه این رشته ورزشی بسیار پرطرفدار است و مربیان با دانش و بازیکنان بیشماری در  سطح ملی و باشگاهی دارد. دشت ورامین پتانسیل و علاقه مندان بسیار بالایی در فوتسال دارد. جوانان آینده داری که هر کدام می‌توانند پرچم دار فوتسال کشور باشند. فوتسال در این دیار بیش از ۱۰۰ تیم در رده های مختلف سنی دارد چندین آکادمی و مدارس فوتسال دارد که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر است و از همه مهمتر علاقه وصف ناشدنی مردم دیار ۱۵ خرداد به رشته فوتسال است  که ۲۰ سال است زبانزد خاص و عام در کشور بوده و مردم ایران آن را پایتخت فوتسال می دانند و آوازه جهانی دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: چرا باید فوتسال در اولویت تیمداری مسئولان این منطقه قرار نگیرد. کدام رشته ورزشی در شهرستان وجود دارد که این پتانسیل عجیب را داشته باشد. به معنای واقعی فوتسال مظلوم است. امیدوارم مسئولان دشت ورامین با تفکر و اراده مصمم اجازه از بین رفتن زحمات جوانان این دیار را ندهند و مساوات را رعایت کنند تا خدای ناکرده دچار خسران و حق الناس  نشود. چنانچه هیات مدیره  باشگاه ناگزیر گردد به دلیل عدم حمایت مسئولان، امتیاز باشگاه را واگذار نماید عواقب ناشی از این تصمیم به عهده مقامات محلی دشت ورامین بوده و باید پاسخگو افکار عمومی و  هواداران متعصب فوتسال در سطح منطقه باشند زیرا سال گذشته با همت جمعی از دلسوزان ورزش منطقه امتیاز تیم مقاومت قرچک حفظ و نتایج آن به بهترین شکل ممکن رقم خورد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فاصله مجیدی و استراماچونی چقدر است؟

س جولای 28 , 2020
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در چارچوب هفته بیست و سوم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه تختی جم به مصاف پارس جنوبی این شهر رفت و با نتیجه ۲ بر صفر به برتری رسید تا با ۴۵ امتیاز به رده دوم صعود کند. این نتیجه در حالی رقم خورد که مجیدی نیز در ...