تمدید با های وب توهین به میلیون ها هوادار استقلال؛ قرارداد با کارگزار خیانت کار ممنوع!

های وب

مدیران باشگاه در حالی از تمدید قرارداد با شرکت های وب سخن می گویند که هوادار استقلال به شدت از رفتار زشت این باشگاه عصبانی هستند  

   

به گزارش استقلال نیوز، شرکت های وب که سال قبل اسپانسری باشگاه استقلال را بر عهده گرفته بود در مهمترین زمان با رفتارهای زشت خود باعث صدمه زدن به تیم استقلال و تقویت تیم رقیب شد حال خبر می رسد مدیران باشگاه به فکر تمدید قرارداد با این شرکت خیانت کار هستند! 

جالب است که های وب در مهمترین برهه زمانی به جای حمایت از باشگاه تحت قراردادش به فکر تقویت تیم رقیب شد حال خبر از توافق مجدد این اسپانسر با مدیران استقلال منتشر می شود!

چرا باید اسپانسری با این خیانت بزرگ همچنان در بدنه اقتصادی باشگاه استقلال به دنبال سوء استفاده باشد؟آن هم با حق اسپانسری بسیار ناچیز که حدود یک سوم قرارداد تیم رقیب با شرکت دیگر است؟

 آقایان که گویا علاقه فراوان به تیم رقیب دارند بهتر است بساط خیانتکاری  خود را در همان باشگاه مورد علاقیشان پهن کنند و استقلال را به دست کسانی بسپارند که با جمع کردن شلنگ آب، عدم پرداخت و ... به دنبال برهم زدن تمرکز تیم نباشند.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

کمک مالی اسپانسر استقلال به پیروزی حقیقت داشت؛ اخراج «های وب» خواسته اصلی استقلالی ها

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

نقدی به صحبت های ریس هیات مدیره باشگاه استقلال" پاکسازی را از خود آغاز کنید ...

س آگوست 17 , 2021
اصغر ملکیان امروز طی مصاحبه ای جنجالی صحبت های کرد که نشان از برنامه دیگر برای تضعیف استقلال دارد  به گزارش استقلال نیوز، اصغر ملکیان رییس هیات مدیره باشگاه استقلال(تاج) در گفتگویی (اینجا بخوانید) صحبت های جنجالی کرد که نشان از برنام...