تماس با بازیکنان استقلال برای امضای قرارداد جدید

به گزارش مشرق، مدتی است که بحث اصلاح قراردادها در تیم استقلال مطرح شده و نهادهای نظارتی به عقد قرارداد بازیکنان در زمان مدیریت سعادتمند ایراداتی وارد کردند.

طی هفته های اخیر شایعات زیادی در مورد اینکه قرارداد برخی از بازیکنان باید اصلاح شود مطرح شده اما مسئولان استقلال امروز در تماس با برخی از بازیکنان به آنها اعلام کردند باید قراردادهای جدید فدراسیون با ورژن جدید را امضا کنند.

بیشتر بخوانید:

ابهام در حضور آقای گل در ترکیب اولیه استقلال

این در حالی است که برخی از بازیکنان از بابت اینکه قرارداد آنها باید اصلاح شود ناراحت هستند و این موضوع را به کادر فنی استقلال منتقل کرده اند.محمود فکری دو شب پیش در برنامه فوتبال برتر اعلام کرد در صورت کاهش قراردادها تیم استقلال دچار چالش خواهد شد.

امروز تعدادی از بازیکنان استقلال مثل دانشگر، بابک مرادی و ... به محل باشگاه مراجعه کردند و با سرپرست این باشگاه دیدار کردند.

این شرایط در حالی بر باشگاه استقلال حکمفرماست که پنجره این باشگاه هنوز باز نشده و قرارداد بازیکنان این تیم به ثبت نرسیده است. از طرف دیگر تکلیف بازیکنان جدید استقلال برای دیدار هفته اول مشخص نیست.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

این سه سنبه هم رفت و پنجره باز نشد/ از وعده های "دروغ زاده ها" خسته شدیم!

چ نوامبر 4 , 2020
در حالیکه روز شنبه هفته آینده بازی های لیگ برتر آغاز می شود اما با بی لیاقتی مدیران باشگاه همچنان پنجره استقلال باز نشده است.     به گزارش استقلال نیوز، رقابت های فصل جدید لیگ برتر از روز شنبه هفته آینده 16 آبان ماه در حالی آغاز خواهد شد ک...