تلاش دو مدیر حاشیه ساز تیم پایتخت‌ برای نزدیک شدن به کاندیدای ریاست جمهوری!

به گزارش مشرق، انتخابات ریاست جمهوری نزدیک است و آدم‌های سوء استفاده گر هم در کمین! آنها که حزب باد هستند می‌توانند در هر دولتی برای خود پست و سمت دست و پا کنند در این دوره به هیأت مدیره باشگاه پرطرفدار راه یافتند و برخی هم پشت در نشستند تا پاسخ استعلام شان بیاید و وارد دنیای مدیریت ورزش شوند اما دولت در حال تغییر است و آنها نیازمند یافتن حامی در دولت جدید! هوش خوبی دارند کافیست بو بکشند تا موقعیت ها را پیدا کنند. بو کرده و رسیده‌اند به اسم ابراهیم رئیسی، به گمان اینکه رئیس جمهور آینده است!

آنها که برای بسته شدن پنجره‌های تیمشان، برای پرونده‌های شاکیان خارجی، برای توقیف اموال باشگاه پرطرفدار، وقت پاسخگویی به هواداران میلیونی باشگاه را ندارند، ساعت ها زمان می گذارند تا پستهای اینستاگرامی کاندیدای مورد نظر را لایک کنند بلکه دیده شوند، بلکه صندلی اهدایی شان در این دولت ،در دولت بعدی هم تثبیت شود و پشت دری‌ها هم راه شان باز شود.

آقای کاندیدای محترم حواستان به این آدم ها باشد! اینها خطرناکند! از تجارت به ورزش رسیدند تا با استفاده از «برند» باشگاه بزرگ پایتخت به ثروتشان بیفزایند. در این مسیر سیاستمداران خوبی هم شدند.

راه "رسیدن ها " و "ماندن ها" را خوب یاد گرفته اند! شاید بشود از آنها در سیاست استفاده کرد اما در ورزش که دلخوشی میلیون‌ها جوان کشور است نه !آنها در مدت حضورشان در ورزش جز سرخوردگی برای طرفداران باشگاهی با میلیونها طرفدار، ارمغانی نداشته‌اند.بقاء را برای منافع خودشان می‌خواهند. آقای کاندیدا پل آدمهای منفعت طلب نباشید!

اینها برای وارد شدن به باشگاه‌های فوتبال صدها میلیون هزینه کردند وقتی بر صندلی اش تکیه دادند از آه هوادار هم برای خود برق تولید کردند! با یک پست اینستاگرامی برای به چشم آمدن هواداران بیانیه دادند ،به جای باز کردن پنجره های بسته! اینها " عبد" مقام و شهرت و ثروتند دنبال خدمت نیستند. دنبال "نامی" بلندآوازه کردن برای ثروت اندوزی و شهرتند.
آقای کاندیدا حواستان به این آدم ها باشد.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دیدار دوستانه استقلال و پیکان/ پیروزی مجدد فرهاد مقابل تارتار!

پ ژوئن 10 , 2021
تیم فوتبال استقلال امروز در دیداری دوستانه مقابل تیم پیکان قرار گرفت و به برتری رسید.                    به گزارش استقلال نیوز، دیدار دوستانه تیم های استقلال ایران و پیکان از ساعت 18:07 ام...