تفاوت استقلال مجیدی با تیم ساپینتو در ۴ هفته اول

به گزارش مشرق، استقلال از ۴ بازی ابتدایی لیگ برتر و از ۱۲ امتیاز ممکن ۷ امتیاز کسب کرده و یک شکست و یک مساوی و دو برد را در کارنامه خود ثبت کرده که از نظر امتیاز و جزئیات تفاوت های زادی با تیم مجیدی دارد.

آبی پوشان در ۴ دیدار ابتدایی امسال ۴ گل مقابل رقبای خود به ثمر رسانده اند و ۳ گل نیز از ملوان و سپاهان دریافت کردند اما تیم فرهاد مجیدی در لیگ گذشته از ۴ مسابقه ابتدایی ۱۰ امتیاز کسب کرد. استقلالی ها در فصل گذشته هوادار، ذوب آهن و تراکتور را به صورت پیاپی شکست داده و در شیراز مقابل فجر در دقیقه ۹۵ با تساوی متوقف شدند. استقلالی ها در فصل قبل در ۴ بازی ابتدایی ۴ گل به ثمر رساندند اما فقط یک گل دریافت کردند که باز هم نشان دهنده تفاوت تیم فصل گذشته با تیم فعلی است.

توقف استقلال در مسجد سلیمان از شب گذشته باعث نارضایتی هواداران استقلال شده و آنها به سبک بازی تیم ساپینتو انتقاد می کرنند.

Adblock test (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

اعلام برنامه استقلال برای بازی با پیکان

چ آگوست 31 , 2022
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال روز گذشته در هفته چهارم لیگ برتر به مصاف نفت مسجدسلیمان رفت و در این دیدار با تساوی بدون گل متوقف شد. آبی‌پوشان امروز جلسه تمرینی ندارند و با نظر سرمربی تیم به استراحت می‌پردازند. به این ترتیب تمرینات استقلال برای...