تغییر بزرگ استقلال بعد از استراماچونی

به گزارش مشرق، محمد نوازی در خصوص دیدار استقلال مقابل الشرطه اظهار داشت: احساس می‌کنم بعد از رفتن استراماچونی نوع تمرینات استقلال تغییر کرده است و شاید فشار زیادی به بازیکنان وارد می‌شود که آنها این همه مصدوم می‌شوند.

وی افزود: از سوی دیگر نفراتی که جایگزین می‌شوند در شرایط صد در صد مسابقه نیستند و من استقلال را در بازی با الشرطه بی‌برنامه دیدم. تنها کسی که در زمین تلاش زیادی انجام داد ووریا غفوری بود ولی احساس می‌کنم موقعیت‌سازی برای مهاجمان تیم صورت نمی‌گرفت که مهاجمان از فرصت‌ها استفاده کنند. به نظرم مجیدی باید در ساختار دفاعی تیمش بیشتر کار کند و برای بازیکنان تمرینات اختصاصی نیز در نظر بگیرد.

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال در خصوص اینکه کادر فنی استقلال معتقد است پروازهای متعدد و برگزاری چهار مسابقه در 12 روز روی عملکرد بازیکنان تأثیر منفی گذاشته است، گفت: این حرف درست است اما این برنامه‌ها فقط برای استقلال نیست. برنامه‌ریزی باید به شکلی صورت بگیرد که بازیکنان استراحت هم داشته باشند. حتی اگر مربی به بازیکنانش استراحت بدهد شاید بازیکنان استراحت کافی نداشته باشند. سربسته می‌گویم فوتبال ما حرفه‌ای شده ولی فقط نامش حرفه‌ای است و در بقیه موارد رفتارهای حرفه‌ای صورت نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید:

آخرین خبر از وضعیت مصدومیت قائدی

وی خاطرنشان کرد: تمرینات در هر روز 2 ساعت است ولی کادر فنی باید بازیکنان را بیشتر زیر نظر داشته باشد و نوع زندگی کردن آنها را ببیند و اگر خطایی صورت گرفت به آنها گوشزد کند. در هر صورت بازی مقابل الشرطه به شکلی بود که یک امتیاز هم بد نیست اما معتقدم توپی به مهاجمان استقلال نرسید که آنها بتوانند گلزنی کنند.

نوازی در خصوص انتقاداتی که به مرتضی تبریزی وارد می‌شود، گفت: تبریزی هم یک بازیکن مثل همه است با این تفاوت که او برای تیم بازی نمی‌کند. وقتی یک بازیکن برای چند دقیقه وارد زمین می‌شود نباید از او انتظار معجزه داشت. طبیعتاً تبریزی شرایط خوبی ندارد ولی باید حرف‌های او را هم شنید شاید تبریزی مشکلاتی در زندگی‌اش دارد که کسی از آن خبر ندارد. این را هم بگویم تبریزی دوست ندارد گل نزند و او هم مثل همه دوست دارد وارد زمین شود و برای استقلال مؤثر شود اما  وقتی هر چند وقت یکبار به داخل زمین می‌رود طبیعتاً نمی‌شود از او انتظاری را داشت که از یک بازیکن ثابت استقلال می‌رود. با چند دقیقه بازی در هر چند بازی یک بار چه انتظاری از او دارید؟

هافبک سابق تیم فوتبال استقلال ضمن انتقاد از رفتار مسئولان باشگاه گفت: طی روزهای گذشته در صفحات مجازی دیده‌ام که شماره حساب باشگاه را اعلام کرده‌اند که از مردم پول بگیرند نمی‌دانم این چه کاری است که باشگاه انجام داده آن هم در حالی که خود مردم گرفتاری دارد پس این همه بازیکن که از استقلال فروخته شده پول‌هایش به کجا رفت. واقعاً‌ از این اقدام تعجب کردم و معتقدم نباید با این رویه بیشتر مردم را تحت فشار قرار داد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پست عجیب دکتر ستوده در مورد مصدومیت قائدی

س فوریه 11 , 2020
به گزارش مشرق، مهدی قائدی امروز در اواسط بازی با الشرطه مصدوم و از زمین بازی تعویض شد تا او هم به جمع مصدومان پرتعداد استقلال اضافه شود.کاوه ستوده در مورد مصدومان پرتعداد استقلال نوشت: فوتبال امروزه یک زمینه همه جانبه را لازم دارد. آیا تیم استقلال در ن...