تعیین قهرمان بدون بازی مُد نشود

به گزارش مشرق، رضا حسن‌زاده اظهار داشت: روز گذشته شنیدم که هیئت فوتبال تهران قصد دارد تیم امید نیروی زمینی را بدون انجام دو بازی هفته پایانی، قهرمان امیدهای تهران اعلام کند و این مورد اعتراض ما است.

وی اضافه کرد: هنوز دو هفته از مسابقات باقی است و با وجود آنکه نیروی زمینی شانس خوبی برای قهرمانی دارد، اما تیم استقلال نیز از شانس کافی برای قهرمانی در این مسابقات برخوردار است.

بیشتر بخوانید:

به سعادتمند توصیه کردم مدیرعامل نشود

سرمربی تیم امید آبی‌پوشان بیان کرد: درحالی که دو هفته به پایان مسابقات مانده، فاصله امتیازی استقلال به اندازه‌ای است که می‌تواند جام قهرمانی را بالای سر ببرد و به جز استقلال و نیروی زمینی، تیم دیگری شانس قهرمانی ندارد بنابراین اگر قرار است قهرمانی برای مسابقات انتخاب شود، پیشنهاد من این است که هر دو تیم به شکل مشترک به عنوان قهرمان معرفی شوند و در غیر این صورت باید صبر کنیم تا ادامه بازی‌ها برگزار شود.

حسن‌زاده تصریح کرد: نباید بگذاریم تعیین قهرمان بدون انجام بازی مُد شود؛ چنین اقدامی به هیچ‌وجه قانونی و عُرفی نیست و در هیچ کجای دنیا نیز انجام نشده است؛ نباید در ایران باب شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قلعه‌نویی از پیروانی شکایت کرد

س آوریل 21 , 2020
به گزارش مشرق، افشین پیروانی مدیر تیم پرسپولیس روز گذشته موضع‌گیری تندی علیه امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان داشت.قلعه‌نویی در پاسخ به اظهارات پیروانی متنی کنایه‌آمیز منتشر کرد که البته با واکنش متقابل مدیر تیم پرسپولیس مواجه شد. یکی از مسئولان سپاهان&nb...