تصمیم عجیب قلعه‌نویی و استقلال در نقل و انتقالات

به گزارش مشرق، استقلال باز هم در فصل نقل و انتقالات رنگ ثبات را ندید و تا همین لحظه جدایی ۹ بازیکن فصل قبل این تیم قطعی شده و علاوه بر آن تکلیف بازیکنانی مانند پاتوسی، چشمی، منتظری و علی کریمی هم مشخص نشده است. تراکتور هم دیگری تیمی است که دستخوش تغییرات زیادی شده و علاوه بر اینکه سه بازیکن ذوب‌آهن با پایان دوران خدمت باید به تیم سابق‌شان برگردند، از اشکان دژاگه هم خبری نیست و استوکس نیز با این تیم خداحافظی کرد.

مربیانی مانند امیر قلعه‌نویی و فراز کمالوند هم راه هر ساله را در پیش گرفتند و حسابی در بازار نقل‌وانتقالات سبد خریدشان را پر کردند. کمالوند در اقدامی عجیب حتی با چند بازیکن تاثیرگذار فصل قبل پارس‌جنوبی‌جم هم خداحافظی کرد تا بازیکنان مد نظر خودش را به این تیم بیاورد.

جدایی حداقل ۹ استقلالی

تا همین حالا هم جدایی ۹ بازیکن از استقلال قطعی شده است. خسرو حیدری از فوتبال خداحافظی کرده، قرارداد قرضی ۶ ماهه امید نورافکن به پایان رسیده، منشا و ایسما ایران را ترک کردند، مهدی رحمتی و فرشاد محمدی‌مهر به پدیده رفتند و میثم تیموری تراکتوری شد. هنوز تمدید قرداد پاتوسی، چشمی، کریمی، منتظری، صیادمنش و دانشگر هم قطعی نشده است.

خداحافظی تراکتور با ۵+۷ بازیکن

محسن فروزان برای فصل جدید جایی در تراکتور ندارد و با خرید رشید مظاهری، احتمال جدایی محمدرضا اخباری هم زیاد شده است. همچنین کنستانت، طاهران، طیبی، استوکس و نقی‌زاده هم به طور قطعی از این باشگاه جدا شدند. سه سرباز ذوب‌آهن هم با پایان دوران خدمت، به تیم سابق‌شان برمی‌گردند و با خرید میثم تیموری، احتمال جدایی رضا شربتی هم زیاد شده است. اشکان دژاگه هم دیگر ستاره‌ای است که هنوز جواب قطعی به مدیران این باشگاه نداده است.

بیشتر بخوانید:

بازیکن سابق اینترمیلان در راه استقلال؟

۱۱ بازیکن در خروجیِ قلعه

امیر قلعه‌نویی هم طبق معمول حضور پررنگی در بازار نقل‌وانتقالات داشت. تا این لحظه تعداد بازیکنانی که از سپاهان جدا شدند، دو رقمی شده است. مهرداد محمدی، محمد ابراهیمی، سیاوش یزدانی، محمد مسلمی‌پور، حسن جعفری، بختیار رحمانی، خالد شفیعی، جلال‌الدین علی محمدی، میلاد سرلک، مهدی امینی و رضا دهقانی این تیم را ترک کردند و قلعه‌نویی ۸ بازیکن جدید خریده است.

خداحافظی کمالوند با ۱۰ شاگرد تارتار

فراز کمالوند هم مانند همه تیم‌های قبلی‌اش، بازیکنانی نزدیک به تفکرات خودش را وارد تیم کرد. کمالوند برای خرید این بازیکن‌ها، تا این لحظه با ۱۰ بازیکن فصل قبل پارس‌جنوبی‌جم خداحافظی کرد. بازیکنانی که در بین آن‌ها چند ستاره هم دیده می‌شد؛ ولی کمالوند برای ورود بازیکنان مد نظر خودش، قید آن‌ها را زد. احمد گوهری، روح‌الله سیف‌اللهی، ابراهیم صالحی، مجید علیاری، حسین پورامینی، سعید محمدی‌فر، مجتبی لطفی، علی عبدالله‌زاده، حامد نورالله‌ی و محمد ستاری بازیکنانی بودند که این فصل از پارس‌جنوبی جدا شدند.

راه یحیی از ۷ بازیکن پدیده جدا شد

عبدالله حسینی به سایپا رفت، مرتضی منصوری شاگرد قلعه‌نویی شد، قاسمی‌نژاد به اهواز رفت، برزای و فراهانی به گلگهر سیرجان پیوستند، مسعود ریگی استقلالی شد و یوسف بهزادی در ذوب‌آهن جانشین مظاهری شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مهاجم خارجی استقلال در انتظار تایید استراماچونی

س جولای 2 , 2019
به گزارش مشرق، آندره آ استراماچونی به مدیران استقلال اعلام کرده است خودش یک مهاجم خارجی به این تیم می‌آورد و او از بین سه چهار بازیکن در حال بررسی گزینه مورد نظر آبی‌ها است.در این بین گفته می‌شود استراماچونی قصد دارد این مهاجم را تا قبل از شروع اردوی ت...