ترین‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر

به گزارش مشرق، دیدارهای هفته بیست و چهارم لیگ برتر روز گذشته به اتمام رسید و جدول مسابقات شرایط حساس خود را هم‌چنان در بالای جدول حفظ کرد. در این هفته به جز پرسپولیس و تراکتور که توانستند به روند امتیازگیری خود در صدر جدول ادامه دهند، سپاهان، استقلال و پدیده سه مدعی دیگر امتیاز از دست دادند تا در این راه کمی نسبت به دو رقیب خود عقب بیفتند. نتایج دیدارهای هفته بیست و چهارم به شرح زیر است:

استقلال صفر سایپا صفر

نفت مسجدسلیمان یک ماشین‌سازی تبریز یک

پیکان صفر پرسپولیس ۲

ذوب‌آهن صفر سپیدرود صفر

فولاد یک پدیده یک

تراکتورسازی یک نفت آبادان صفر

پارس جنوبی ۲ استقلال خوزستان یک

نساجی صفر سپاهان صفر

بازی هفته: پیکان پرسپولیس

پرسپولیس بعد از پیروزی در دربی هشتاد و نه بیرون از خانه به مصاف پیکان رفت. این بازی که از سوی دو تیم بسیار زیبا دنبال می‌شد، درنهایت با پیروزی ۲ بر صفر پرسپولیس به پایان رسید. به ثمر رسیدن ۲ گل، ورزشگاه پر از هوادار و یک پنالتی از دست رفته توسط پرسپولیس در این بازی باعث شد این مسابقه به عنوان بهترین دیدار هفته لقب بگیرد.

مربی هفته: برانکو ایوانکوویچ

پرسپولیس در ادامه عمل کردن خوب خود در سال ۹۸ موفق شد پیکان را شکست دهد. حساسیت دیدارهای بالای جدول و پیروزی بدون دردسر پرسپولیس در این بازی منجر به تداوم صدرنشینی سرخ‌پوشان شد، باعث شد برانکو به عنوان بهترین مربی هفته بیست و چهارم لقب بگیرد و این عنوان را همچون هفته قبل به خود اختصاص دهد. پرسپولیس با این پیروزی توانست امتیازهای خود را به عدد ۵۱ برساند و هم‌چنان به عنوان اصلی‌ترین مدعی قهرمانی لقب بگیرد.

بازیکن هفته: ساسان انصاری

تراکتورسازی دیگر تیم مدعی قهرمانی لیگ برتر در دیداری بسیار حساس مقابل نفت آبادان توانست به پیروزی یک بر صفر برسد تا نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده پرسپولیس با اختلاف ۲ امتیاز در صدر جدول باشد. پیروزی تراکتورسازی در این بازی با اولین گل ساسان انصاری در لیگ برتر برای این تیم همراه شد. گل حساس ۳ امتیازی ساسان انصاری و دوندگی و عملکرد خوب این بازیکن در این دیدار باعث شد تا او به عنوان بهترین بازیکن هفته لقب بگیرد.

تیم هفته: پرسپولیس

پرسپولیس با پیروزی مقابل پیکان و تداوم صدرنشینی خود و با توجه به این‌که نسبت به تمامی تیم‌های حاضر در لیگ برتر در این هفته پیروزی مطمئن‌تری را با اختلاف دو گل به دست آورد به عنوان تیم برتر هفته لقب گرفت. این پیروزی را در یک دیدار خارج از خانه به دست آورد و ارزش آن دوچندان بود. پرسپولیس با این پیروزی توانست ضمن تداوم صدرنشینی خود به روند موفقیت‌هایش ادامه دهد و عنوان تیم برتر هفته را به خود اختصاص دهد.

ناکام هفته: استقلال

استقلال بعد از شکست در دربی پایتخت و حواشی فراوانی که برایش به همراه داشت، در هفته بیست و چهارم میزبان سایپا بود. آبی‌پوشان در این مسابقه نتوانستند نتیجه دلخواه را بگیرند و متوقف شد. این نتیجه ضمن تداوم حواشی برای استقلال کار آن‌ها را در راه رسیدن به قهرمانی نیز سخت‌تر کرد و باعث شد این تیم لقب ناکام هفته را به خود اختصاص دهد. سپاهان دیگر تیم مدعی قهرمانی هم در خانه نساجی به تساوی رسید و از کورس قهرمانی عقب افتاد. این تیم هم می‌توانست جزو ناکام‌های هفته لقب بگیرد. همچنین دیگر تیم ناکام هفته استقلال خوزستان بود که با وجود برتری یک بر صفر مقابل پارس جنوبی جم درنهایت بازی را با نتیجه ۲ بر یک واگذار کرد و یک قدم دیگر به سقوط نزدیک شد. استقلال خوزستان هم می‌توانست به عنوان ناکام هفته انتخاب شود.

گلزنان برتر:

۱۲ گل

کی‌روش استنلی (سپاهان) و علی علیپور (پرسپولیس)

۱۱ گل

آنتونی استوکس (تراکتورسازی)

۸ گل

یونس شاکری (پدیده)، لوسیانو پریرا (فولاد)

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس / تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۷ فروردین

ش آوریل 6 , 2019
مشرق نیوز - عکس / تیتر روزنامه‌های ورزشی شنبه ۱۷ فروردین ...