ترکیب ایده‌آل یحیی برای پرسپولیس چیست؟

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس پس از سه تساوی متوالی در لیگ برتر فصل جاری به مصاف استقلال تهران می‌رود تا نود و چهارمین دربی پایتخت را برگزار کنند. دیداری سنتی که پیروزی در آن برای هوادارانشان مهم‌تر از قهرمانی است.

بردی که فارغ از جایگاه تیم‌ها در جدول می‌تواند مربیان هر دو تیم را در ساحل امن آرامش نگه داشته و برای اجرای تفکرات خود نگران هیچ استرسی از جانب هواداران خود نباشند.

پرسپولیس پس از چهار قهرمانی متوالی دنبال پیروزی در چهارمین بازی خود پس از نایب قهرمانی در لیگ قهرمانان ۲۰۲۰ است؛ تیمی که دیگر بشار رسن را در ترکیب خود ندارد و باید بدون هافبک بازی ساز عراقی خود دنبال اولین سه امتیاز در ۴۲ روز گذشته باشد.

بیشتر بخوانید:

وعده پاداش ویژه به پرسپولیسی‌ها برای برد دربی

یحیی گل محمدی که دوست ندارد روی لبه تیغ راه برود چاره‌ای جز پیروزی در نقشه تاکتیکی خود برای بازی با استقلال تهران ندارد؛ سرمربی آرامی که از رفتن مهره‌های خود نظیر شجاع خلیل زاده و علی علیپور و مهدی ترابی در نقل و انتقالات تابستانی همچنان ناراحت است و حالا باید بدون مهره‌های تاثیرگذار خود آماده نبردی سخت با استقلال شود.

یحیی که نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته را به استقلالی‌ها واگذار کرد دنبال جبران این شکست و صعود تیمش در جدول لیگ برتر فصل جاری است.

او برای بازی با استقلال تهران حامد لک را همچون گذشته در چارچوب دروازه پرسپولیس قرار می‌دهد. سیدجلال حسینی با بستن بازوبند کاپیتانی کنار محمدحسین کنعانی زادگان در قلب خط دفاعی پرسپولیس قرار می‌گیرد. سعید آقایی پس از محرومیت هفته گذشته خود مقابل سپاهان اصفهان به جایگاه خود در دفاع چپ سرخ‌ها باز می‌گردد تا مانع از نفوذهای وریا غفوری و سید احمد موسوی از استقلال شود.

سیامک نعمتی نیز در دفاع راست بازی می‌کند تا همچنان مهدی شیری طعم نیمکت نشینی را بچشد.

احمد نورالهی، میلاد سرلک، امید عالیشاه، احسان پهلوان و وحید امیری نیز در خط هافبک این تیم قرار خواهند گرفت تا با حفظ توپ خود بتوانند مالکیت بازی را بر عهده بگیرند و برای مهدی عبدی در خط حمله سرخپوشان ایجاد موقعیت کنند.

ترکیبی که یحیی گل محمدی برای پیروزی در ذهن دارد و باید دید مقابل شاگردان محمود فکری چه عملکردی خواهند داشت.

دربی نود چهارم پایتخت ساعت ۱۶:۳۵ دوشنبه هفته جاری بین تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

«فکری» بدون سورپرایز در دربی؟

د ژانویه 11 , 2021
به گزارش مشرق، در دیداری معوقه از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر که به تعبیر کنفدراسیون فوتبال آسیا مهم‌ترین دیدار هفته در قاره کهن می‌باشد، سرخابی‌های تهران در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی به مصاف هم می‌روند تا این بازی، همه بازی‌های این هفته را تحت الش...