تجمع هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه/ نکونام، شهریاری و سمیعی.. استعفا!

تجمع هواداران استقلال

هواداران تیم فوتبال استقلال(تاج) پس از شکست تلخ در دربی مقابل ساختمان باشگاه تجمع اعتراضی برگزار کردند.

به گزارش استقلال نیوز، صبح امروز هواداران استقلال(تاج) مقابل ساختمان این باشگاه حاضر شده و به وضعیت فنی و مدیریتی تیم اعتراض کردند. هواداران عصبانی از شکست در دربی خواهان استعفا و یا اخراج جواد نکونام از سرمربیگری تیم شدند و همچنین در بین شعارهای خود سمیعی و شهریاری، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره باشگاه را هم بی نصیب نگذاشته و خواهان اخراج این دو توسط هلدینگ خلیج فارس شدند.هواداران معتقد بودند در انتقال دو بازیکن بی کیفیت بوسنیایی پول هایی به جیب افرادی خاص رفته است و هلدینگ به عنوان مالک باشگاه باید به این مساله ورود کند.

مهم ترین خواسته هواداران استقلال پس از کسب 5 امتیاز از 5 بازی ابتدایی لیگ، برکاری نکونام و استخدام یک مربی خارجی نامدار و در نتیجه تحول فنی آبی پوشان در زمین مسابقه با وجود در اختیار داشتن بازیکنان خوب در لیست استقلال بود.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط: 

هفته ششم لیگ برتر/ آفسایدی که پنالتی شد؛ آقای ترسو همین امشب استعفا بده

ترسوها محکوم به شکستند؛ برای خودت و هوادار هم شده، شجاع باش

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

با تصمیم جواد نکونام؛ استقلال امروز تمرین نمی‌کند

پ سپتامبر 26 , 2024
به گزارش مشرق، جواد نکونام سرمربی تیم فوتبال استقلال با توجه به برگزاری دیدارهای فشرده آبی‌پوشان در روزهای گذشته، تمرین امروز این تیم را تعطیل کرد و به بازیکنان استراحت داد.قرار است طبق برنامه، بازیکنان فردا یک جلسه تمرین کنند و سپس راهی قطر شوند. تیم...