تجمع هزار نفره هواداران استقلال/ ساختمان باشگاه در تصرف یگان ویژه؛ اصرار استقلالی ها بر تجمع در خیابان مجاور!

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه

تعدادی از هواداران تیم فوتبال استقلال برای اعتراض به شرایط این تیم بار دیگر در محل این باشگاه تجمع کردند.

به گزارش استقلال نیوز، تجمع وسیع هواداران تیم استقلال با دخالت یگان ویژه از مقابل ساختمان باشگاه به پارکی در همان حوالی کشیده شد.

  

* از شب گذشته در فضای مجازی تعدادی از هواداران استقلال قرار گذاشته بودند که امروز از ساعت 11 مقابل در باشگاه برای اعتراض به نامشخص بودن وضعیت کادرفنی این تیم تجمع کنند. دسته ای از هواداران این تیم به این قول و قرار پایبند بودند و امروز مقابل در باشگاه تجمع کرده و با در دست داشتن پلاکاردهایی از مسئولان ورزشی و سیاسی کشور خواستار رسیدگی به وضعیت این باشگاه کردند. آنها در چند نوبت هم علیه مدیریت باشگاه شعار سر دادند. هواداران استقلال از این بلاتکلیفی چند هفته ای تیمشان ناراحت هستند.

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه

تجمع اعتراضی هواداران استقلال مقابل ساختمان باشگاه

* از شب گذشته به گفته اسماعیل خلیل زاده سرپرست این باشگاه علی خطیر معاون اسبق استقلال مامور مذاکره با وکیل استراماچونی شده تا شرایط بازگشت او به جمع آبی پوشان فراهم شود.

* هوادارانی که مقابل در باشگاه هستند با در دست داشتن برگه هایی که عکس استراماچونی روی آن است حمایت خود را از این مربی اعلام می کنند. عکس بزرگی از این مربی هم در روی دیوار نصب کرده اند.

* تجمع اعتراضی هواداران استقلال نسبت به اتفاقاتی که برای کادرفنی این تیم رخ داده بیش از یک ساعت ادامه پیدا کرد. آنها در ادامه شعارهای خود بار دیگر علیه امیرحسین فتحی مدیرعامل مستعفی و عضو کنونی هیات مدیره باشگاه شعار سر دادند.

* بعد از دقایقی باحضور ماموران نیروی انتظامی جمعیتی که تجمع کرده بودند متفرق شدند و پلیس اجازه نداد که این جمعیت به تجمع خود مقابل باشگاه ادامه دهند.

* هواداران استقلال که از سوی ماموران در حال متفرق شدن بودند با شعارهای حمایتی از آبی پوشان تاکید کردند که کنار تیم خود هستند. عده ای از آنها قصد وارد شدن به باشگاه را داشتند که پلیس مانع این کار شد.

اخبار باشگاه استقلال


 مطالب مرتبط:

آخرین تحولات باشگاه استقلال(2)/ علی خطیر مامور مذاکره با استرا؛ حکومت نظامی مقابل باشگاه استقلال!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ بازگشت استراماچونی بعد از تعطیلات؛ فتح الله زاده مدیرعامل استقلال نشد!

صبر هواداران استقلال لبریز شد/ فردا به جای ورزشگاه مقابل باشگاه هستیم؛ فریاد تا #فتحی_اوت

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

چهارشنبه سرنوشت ساز در انتظار استقلال

ش دسامبر 28 , 2019
به گزارش مشرق، شاید کمتر کسی در تابستان پیش بینی می کرد استقلال در تعطیلات زمستانی با این وضعیت بغرنج روبرو شود، جایی که باشگاه نه مدیرعامل دارد نه سرمربی تا هر روز نیز دستخوش شایعاتی جدید باشد. قهر استراماچونی آن هم درست در روزی که استقلال با شرایطی و...