تاثیرگذارترین بازیکن استقلال

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در ادامه روند رو به جلوی تیمی‌اش موفق شد در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر میهمانش پارس جنوبی جم را با ۲ گل شکست دهد. مهدی قائدی یکی از بهترین بازیکنان استقلال در این بازی بود که بازی خوبش را با زدن گل دوم این تیم کامل کرد. 

دومین گل استقلال به پارس جنوبی، سومین گل مهدی قائدی در این فصل برای آبی پوشان بود تا وی با این آمار تبدیل به بهترین گلزن و تاثیرگذار ترین بازیکن آنها تا پایان هفته هشتم باشد.

بیشتر بخوانید:

۵ هفته سرنوشت‌ساز پیش‌روی استقلال

بعد از قائدی، فرشید اسماعیلی با ۲ گل و یک پاس گل دومین بازیکن تاثیرگذار این تیم است و داریوش شجاعیان به همراه وریا غفوری هر کدام با یک گل و ۲ پاس گل دیگر بازیکنان خوب و تاثیرگذار آنها هستند.

آبی پوشان تهران در هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر توانستند با نتیجه ۲ بر صفر بر میهمان شان پارس جنوبی جم غلبه کرده که این سومین پیروزی متوالی آنها در لیگ برتر بود. 

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل قطع برق ورزشگاه آزادی چه بود؟

ش اکتبر 26 , 2019
به گزارش مشرق، سیف مدیر مجموعه آزادی گفت: قطع برق در جریان بازی استقلال و شاهین بوشهر به علت اتصال در یکی از پستهای برق اتفاق افتاد که این مسئله ناخواسته بود.وی ادامه داد: به خاطر قطع برق و فاصله ای که در بازی رخ داد از هواداران، بازیکنان و مردم عذرخوا...