تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ هجدهم +جدول

به گزارش مشرق، تلاش‌های استقلال در این فصل هیچ گاه منجر به صدرنشینی این تیم نشد. رده دوم، بهترین رتبه‌‌ای بود که شاگردان شفر در این فصل به آن دست یافتند. هر چند که در نهایت آن هم از دست دادند و فصل را در رتبه سوم تمام کردند. یکی از مهم‌ترین دلایل اینکه آبی‌ها قهرمانی را از دست دادند، حضور نداشتن بازیکنی بود که به تنهایی بتواند بار این تیم را به دوش بکشد.

بیشتر بخوانید:

پاسخ استقلال به پیشنهاد تیم کویتی به قائدی

 

در همه تیم‌های بالای، حداقل یک بازیکن حضور داشت که تاثیرگذاری‌اش روی گل‌ها دو رقمی باشد. به عنوان نمونه سپاهان در هر مقطع که به بن‌بست می‌خورد، روی توانایی کی‌روش استنلی در نبردهای هوایی حساب باز می‌کرد. کی‌روش هم ۱۶ گل زد و ۳ گل ساخت و حتی روی فرم بازی این تیم نیز تاثیرگذار بود. همچنین لوسیانو پریرا در دوران قطبی شکوفا شد و در هفت مسابقه پایانی فصل، به تنهایی ۹ گل زد. پرسپولیس هم با وجود اینکه بعد از سه فصل آقای گلی را از دست داد، ولی علیپور ۱۴ گل زد و ۳ پاس‌گل داد تا نقش برجسته‌ای در قهرمانی این تیم داشته باشد.

جدول تاثیرگذارترین بازیکنان لیگ هجدهم

استقلال تنها تیم بالای جدولی است که نماینده‌ای در بین بازیکنان تاثیرگذار لیگ ندارد. آن هم در حالی که بازیکنی مانند کی‌روش روی ۲۰ گل سپاهان تاثیر مستقیم داشت. حتی در ترکیب تیم‌هایی مانند نساجی، پارس‌جنوبی‌جم و فولاد که در جمع مدعیان حضور نداشتند هم بازیکنانی بودند که تاثیر گذاری روی گل‌شان دو رقمی شده بود. ستاره اصلی استقلال یعنی پاتوسی ولی خیلی دیر به ترکیب این تیم اضافه شد و نتوانست با ۴ گل زده و ۲ پاس‌گل به این جدول راه پیدا کند. همچنین ارسلان مطهری که موتورش دیر روشن شد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بررسی همه گزینه‌های سرمربیگری استقلال

د مه 20 , 2019
به گزارش مشرق، فصل هجدهم رقابت‌های لیگ برتر در حالی برای استقلال به پایان رسید که این تیم پس از برکناری شفر از یک مربی جوان که دستیار سرمربی آلمانی بود در هفته‌های پایانی استفاده کرد و به عنوان سومی بسنده کرد.پرسش مهمپس از پایان فصل اما مهمترین پرسش هو...