بیژن طاهری: خودمان باید بتوانیم خوب نتیجه بگیریم؛ چرا بعد از برد خوشحالی نکنیم؟!

بیژن طاهری

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: بازی با ماشین سازی یکی از پنج فینالی است که در پیش داریم و محکوم به برد در آن هستیم.

به گزارش استقلال نیوز، بیژن طاهری پیشکسوت و عضو کادر فنی باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری تسنیم، در مورد آخرین وضعیت تیم استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

آخرین وضعیت تیم استقلال؟

بعد از نتیجه نگرفتن در دربی و همچنین بازی با سایپا، شرایط سختی ایجاد شده بود، ولی بزرگ‌ترها تیم را جمع کردند و با تلاش بازیکنان، کادر فنی و باشگاه توانستیم دو برد مهم برابر الهلال و سپاهان به دست بیاوریم. الان شرایط خوبی در لیگ قهرمانان داریم و در لیگ برتر هم در تلاش هستیم تا به رده‌های بالاتر برسیم. پنج بازی دست نخورده برای ما باقی مانده است که باید بیشترین امتیاز را بگیریم و منتظر نتایج رقیبان هم باشیم.

* خیلی‌ها پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانند؟

پرسپولیس در حال حاضر صدرنشین است، ولی تا پایان لیگ بازی‌های سختی در پیش دارد که می‌توان به بازی برابر ذوب‌آهن، سپاهان و تراکتورسازی اشاره کرد. مدعیان قهرمانی در هفته‌های آینده با هم روبه‌رو می‌شوند و از طرفی ما باید از سخت بودن بازی‌های پرسپولیس استفاده کنیم. مسئله مهم این است که خودمان بتوانیم خوب نتیجه بگیریم.

* خوشحالی کادر فنی و بازیکنان این تیم بعد از پیروزی برابر سپاهان؟

من در این زمینه فقط یک چیز می‌گویم و صحبت خاصی ندارم. ما وقتی می‌بازیم گریه می‌کنیم، پس چرا بعد از برد خوشحالی نکنیم؟!

* دیدار استقلال مقابل ماشین‌سازی؟

با تیم خوبی روبه‌رو خواهیم شد. ما در بازی رفت هم نتوانستیم آنها را در تبریز شکست بدهیم. این بازی یکی از پنج فینالی است که در پیش داریم و محکوم به برد در آن هستیم.

 

اخبار استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استقلال در آستانه شکستن دو رکورد در لیگ برتر

د آوریل 15 , 2019
به گزارش مشرق به نقل از سایت باشگاه استقلال، متریکا نوشت؛ استقلالِ لیگ هجدهم، در آستانه شکستن ۲ رکورد تاریخی در لیگ برتر قرار دارد.آبی‌های تهرانی تاکنون ۱۷ کلین شیت ثبت کرده و تنها ۹ گل دریافت کرده‌اند. بهترین عملکرد ادوار لیگ برتر در این ۲ فاکتور، به...