بیانی: حضور استراماچونی منتفی شده است

به گزارش مشرق، شاهین بیانی در خصوص وضعیت استراماچونی با باشگاه استقلال اظهار داشت: فکر کنم این یک سناریوی خسته‌کننده شده و این حرف‌ها قشنگ نیست به نظر من حضور او در استقلال منتفی شده چرا که اگر قرار بود به او پول بدهند از قبل این پول داده می‌شد. به نظر من استقلال در این مدت خیلی خوب بازی می‌کرد و این حق هواداران است که قهرمانی و بازی زیبا ببینند. متأسفانه باید بگویم اگر او نباشد استقلال هم روزهای خوبی ندارد. این مسئله را هیچ فردی از خانواده استقلال قبول نمی‌کند. 

بیشتر بخوانید:

استراماچونی چک را از سفارت نگرفت

این پیشکسوت باشگاه استقلال در خصوص احتمال سرمربیگری فرهاد مجیدی در این تیم تصریح کرد: فرهاد در زمان فوتبالش با شعور و با فهم بود و امیدوارم که در این برهه این مسئولیت را قبول نکند و با شناختی که از او دارم فکر می‌کنم که او سرمربیگری استقلال را نپذیرد. من برای آینده استقلال ناراحتم چرا که کسی را نداریم که روی نیکمت این تیم بنشیند.

بیانی در خصوص اینکه چه توصیه‌ای برای آینده استقلال دارد، افزود: به نظر من مدیران باشگاه نباید اجازه می‌دادند که کار به اینجا برسد. باید یک تیم به اروپا می‌رفت و با استراماچونی صحبت می‌کرد تا او را متقاعد کنند که برگردد. چرا که فقط او می‌تواند استقلال را نجات دهد. اگر او برگردد و هدفی را که داشته ادامه دهد استقلال شانس اول قهرمانی خواهد بود.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

وقتی آن آقا رفت، استراماچونی هم فرار کرد

س دسامبر 17 , 2019
به گزارش مشرق، امیرحسین صادقی در حاشیه مراسم بزرگداشت ناصر حجازی در مورد اینکه استراماچونی در یک رسانه بیگانه اعلام کرده بعید است دیگر به استقلال برگردد، گفت: اینها حواشی است که به وجود آمده وقتی شب می‌خوابی و صبح بیداری می‌شوی بنزین لیتری 3 ...