بیانیه باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان

به گزارش مشرق، به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، باشگاه پرسپولیس در آستانه بازی با سپاهان بیانیه صادر کرد.

بیشتر بخوانید:

استراماچونی: باید با همین بازیکنان به کارمان ادامه دهیم

در این اطلاعیه آمده است:

۱_ پرسپولیس در سایه لطف الهی، درایت کادر فنی، زحمات و همت سرخ های با غیرت و مجموعه تیم و باشگاه و اتحاد و همدلی ستودنی هواداران و پیشکسوتان در حمایت از تیم، دربی دیگری را به رغم اشتباهات داوری به سود خود و به کام هوادارانش پایان داد. اکنون نیز تمام تمرکز خود را برای برتری مقابل دو تیم مدعی دیگر گذارده است و تردیدی نیست که هواداران با درک این شرایط برای بازی روز پنج شنبه مقابل سپاهان حمایت همه جانبه و پرشور خود را از تیم محبوب شان دریغ نکرده و تا فرصت باقیمانده برای تهیه بلیت اقدام خواهند  کرد.

هواداران پرسپولیس به خوبی می دانند؛ پیروزی در دو بازی ‌شش امتیازی بعدی از چه اهمیتی برخوردار است و بایستی از شرایط میزبانی مقابل سپاهان نهایت بهره را برد.

۲_ با توجه  به اتفاقات تلخ رخ داده در بازی های فصل گذشته بین  پرسپولیس و سپاهان‌، امیدواریم یک بازی جوانمردانه و تماشاگرپسند، به دور از هرگونه حاشیه را شاهد باشیم و از هواداران دعوت می کنیم فقط به تشویق تیم محبوب خود پرداخته و بی توجه به حاشیه ها  تا دقیقه نود از کادرفنی با درایت  و بازیکنان با غیرت تیم محبوب خود حمایت نمایند و احترام تیم میهمان و تیم داوری را حفظ نمایند.

۳_ باشگاه پرسپولیس در مسیر تکرار قهرمانی های  متوالی،  تمرکز خود را برای این هفته، روی رقابت در صدر جدول و  بازی با سپاهان گذاشته و برای حفظ تمرکز و آرامش خود، همچنین به احترام  خانواده بزرگ ورزش و فوتبال کشور و برای پرهیز از ایجاد تنش های کاذب، که هدف مسوولان ورزش و فوتبال کشور است، پاسخی به اطلاعیه تند و توهین آمیز باشگاه استقلال نمی دهد.

باشگاه پرسپولیس پاسخگویی به این قبیل  اطلاعیه ها که با بی احترامی، ادبیات نامناسب و زننده همراه بوده  را دور از شان خود می داند. همچنین به عنوان مجموعه ای که اهداف و برنامه های مهمتری داریم نمی توانیم خود را درگیر چنین مسایلی کنیم.

تنها به یادآوری این نکته بسنده می کنیم که باشگاه استقلال با اختصاص ندادن حتی یک قطعه بلیت به باشگاه پرسپولیس برای دربی، بداخلاقی کرد. همچنین دست اندرکاران  این باشگاه مکرر به اظهار نظر درباره مسایل مرتبط با پرسپولیس پرداختند که متاسفانه برخورد لازم صورت نگرفت.

حال نیز باشگاه پرسپولیس به رغم فرافکنی ها و جملات تند بکار رفته  در این اطلاعیه خویشتن داری کرده و  بمنظور  حفظ آرامش در فضای فوتبال پاسخی در رسانه ها نداده و بسنده می کنیم به ذکر این مطلب که آنچه مطرح و ادعا شد،  فرافکنی محض بعد از ناکامی در دربی و وارونه جلوه دادن حقایق است.

باشگاه پرسپولیس مستندات خود را به ریاست محترم فدراسیون فوتبال  و سازمان لیگ  که تاکید بر پرهیز از  بیانیه نویسی باشگاه ها در پاسخ به یکدیگر داشته اند،  ارایه کرده و امیدواریم با این اقدامات تنش زا و توهین آمیز  برخورد لازم صورت گیرد.

ما هنوز اختصاص ندادن حتی یک قطعه بلیت مسابقه ای که خود یک طرف آن بوده ایم به باشگاه، تیم و پیشکسوتان پرسپولیس که در تاریخ دربی ها سابقه  نداشته را فراموش نکرده ایم.  

حال نیز در پی این اطلاعیه توهین آمیز  متاسفیم که در باشگاه استقلال چنین رویه ای حاکم شده و فراموش کرده اند که سرخابی ها در عین  رقابت همواره اخلاق مدار بوده و حرمت هم را در اوج رقابت های دیدنی حفظ کرده اند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

منصوریان: مقابل استقلال به پسرم ثابت می‌کنم چه پدری دارد

چ سپتامبر 25 , 2019
به گزارش مشرق، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی با استقلال اظهار داشت:در ابتدا به مسعود ابراهیم زاده و محمد باقر صادقی تسلیت می‌گویم. امیدوارم میزبان خوبی برای استقلال باشیم. ما کیفیت خوبی در هفته های اخیر داشتیم ولی به ۳ امتیاز بازی ها نر...