به دستور وزارت ورزش/ احمد مددی در راه استقلالی شدن گابریله پین کارشکنی می‌کند

احمد مددی

مدیرعامل باشگاه استقلال(تاج) که انگار پروژه تضعیف این تیم توسط او حالا حالاها ادامه خواهد داشت، با اقدامات خود می‌خواهد مانع از حضور گابریله پین در ایران ‌شود.

به گزارش استقلال نیوز، با دستور مستقیم مهدی علی‌نژاد(معاون وزیر ورزش) احمد مددی، مدیرعامل انتصابی باشگاه استقلال(تاج) از انجام ابتدایی‌ترین امور برای جذب دستیار ایتالیایی فرهاد مجیدی یعنی ارسال پیش‌نویس قرارداد برای او خودداری می‌کند تا اینگونه گابریله پین را از حضور در کادرفنی استقلال منصرف کند.

در حالی که علی نامداری، مشاور هیات مدیره باشگاه استقلال، پرداخت مبلغ قرارداد این فصل گابریله پین را تقبل کرده است اما وزارت ورزش با اقدامات منفی احمد مددی علیه این مربی ایتالیایی نشان داد از هیچ تلاشی برای تضعیف استقلال دریع نمی‌کند!

به گزارش استقلال نیوز، گویا طبق مذاکراتی که گابریل پین با مجیدی داشته قرار است برای سه ماه باقی مانده از فصل جاری او تنها ۳۶ هزار دلار دریافت کند که یعنی ماهانه ۱۲ هزار دلار(با دلار ۲۴ هزار تومانی، حدود ۹۰۰ میلیون تومان).

رقم درخواستی پین برای حضور کنار مجیدی در حالی بسیار معقول و باورنکردنی برای یک مربی خارجی طراز اول به شمار می‌رود که او حتی برای فصل بعدی تنها ۱۵۰ هزار دلار دستمزد در نظر گرفته است.

او هیچگونه آپشن و شرطی را در این مذاکرات قرار نداده و تنها خواستار تهیه بلیت رفت و برگشت در هنگام تعطیلات تیم شده است.

 اخبار رسمی باشگاه استقلال


مطالب مرتبط:

باشگاه استقلال خبر داد/ ویزای گابریله پین در آستانه صدور

طغیان پیشکسوتان استقلال/ مددی خدمتگزار یک تفکر سیاسی علیه تاج است؛ صبر ما لبریز شد!

افشاگری جدید مجیدی علیه وزارت ورزش و وزیر ارتباطات/ این بار کسانی باید بروند که چنین شرایط اسفناکی برای استقلال رقم زده اند

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

قراردادهای نجومی کار دست استقلال داد

ش ژوئن 12 , 2021
به گزارش مشرق، باشگاه استقلال این روزها با مشکلات مالی زیادی روبرو شده است که مهم‌ترین آن نبود منابع مالی برای پرداخت مطالبات بازیکنان است.همین چند روز پیش بود که فرهاد مجیدی نسبت به پرداخت نشدن مطالبات بازیکنان، تغذیه و حتی قرض گرفتن بازیکنان جوان انت...