بهروز پرورش‌خواه: وزیر ورزش را مقصر این وضعیت استقلال می‌دانم؛ چرا نمی‌گذارید آب خوش از گلوی استقلال پایین برود؟!

پرورش خواه

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هرگاه در این سه چهار سال اخیر استقلال به آرامش رسید، این آرامش را بر هم زدند تا یک آب خوش از گلوی این تیم پایین نرود.

به گزارش استقلال نیوز، بهروز پرورش خواه پیشکسوت باشگاه استقلال در گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص شرایط این روزهای باشگاه استقلال، صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

اینجا برای بعضی‌ها دروغ گفتن عادی بود اما برای استراماچونی قابل تحمل نبود

مدیران استقلال باید اصل صداقت و روراستی را در سیاست‌های شان با استراماچونی رعایت می‌کردند تا کار به اینجا نکشد. شاید اینجا برای بعضی‌ها دروغ گفتن عادی باشد، اما استراماچونی نشان داد که دروغ شنیدن برایش غیر قابل تحمل است. مشخص است او بیشتر به خاطر حرفهای نادرست قهر کرد نه برای بی پولی. من به شخصه به او حق می‌دهم.

به خاطر سوء مدیریت آبروی کشورمان رفت

مدیران استقلال باید هنگامی که با او قرارداد می‌بستند فکر امروز را می کردند و نمی‌گذاشتند کار به اینجا برسد که به خاطر سوء مدیریت آنها آبروی کشورمان به خطر بیفتد. می‌بینیم که اخبار استراماچونی بازتاب جهانی دارد و الان همه دنیا فهمیدند که چقدر رجل سیاسی و ورزشی پشت قضیه حل کردن مشکل این مربی ایتالیایی هستند و هنوز موفق نشدند. این برای کشور ما اصلا خوب نیست.

* وزارت ورزش را مقصر و عامل اصلی این وضعیت استقلال می‌دانم

البته من به شخصه وزارت ورزش را مقصر و عامل اصلی این وضعیت می‌دانم. چون وزارت ورزش در راس هرم مدیریت این باشگاه ایستاده و طبیعی است که در نهایت مشکلات به آن باز می‌گردد.

خیلی از حاشیه‌هایی که برای استقلال در این چند سال ایجاد شد تعمدی بوده تا نگذارند این تیم موفق شود

در این سه چهار سال اخیر هر زمان استقلال به آرامش نزدیک شد، یکسری حاشیه برای آن ایجاد شد تا این آرامش از بین برود. من نمی‌توانم قبول کنم همه این‌ها اتفاقی بوده باشد. خیلی از حاشیه‌هایی که برای استقلال ایجاد شد دستی و تعمدی بوده تا نگذارند این تیم موفق شود.

چرا تیم ما نباید مثل تیم رقیب در آرامش باشد

شاید دو ستاره استقلال و یا قهرمانی‌های متعدد این تیم عاملی شده تا دستهایی برای تخریب آن در کار باشد. دستهایی که به موقع شروع به کار می‌کنند تا آرامش از این تیم دور شود. چرا تیم ما نباید مثل تیم رقیب و خیلی تیم‌های دیگر در آرامش باشد؟

 اخبار باشگاه استقلال

                       


 مطالب مرتبط:

هفته پانزدهم لیگ برتر/ در زادروز عقاب بی بدیل.. ناصر حجازی؛ استقلال بدون مربی بال شاهین را چید!

آخرین تحولات باشگاه استقلال/ خوب بلدند ما را به بازی بگیرند؛ فتح الله زاده و استراماچونی باز هم از استقلال دور شدند!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

استراماچونی: اوضاع مساعد باشد، برمی‌گردم/ در خواب هم نمی‌دیدم به خاطرم اعتراض کنند

ی دسامبر 15 , 2019
به گزارش مشرق، استراماچونی در گفت‌وگویی که با کوریردلوسرا انجام داد، اظهار داشت اگر اوضاع مساعد شود،‌ احتمال بازگشتش به تیم استقلال وجود دارد. وی در این مصاحبه مفصل چنین اظهار داشت: *آقای استراماچونی، واقعیت را بگویید که فکر می‌‌کردید عدم حضورتا...