بهتاش فریبا: هواداران گرفتار یک بازی مدیریتی شدند؛ فکری با مدیر سالاری و بازیکن سالاری مبارزه کند

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: هر جایی که فکری مربیگری کرده است تیمش نظمی مثال زدنی داشته است. 

                

 به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلال در گفتوگو با خبرگزاری ایرنا، در خصوص شرایط استقلال در پایان فصل و بحث جدایی بعضی از بازیکنان،صحبت هایی را عنوان کرد که در ادامه می خوانید:

هواداران گرفتار یک بازی مدیریتی شدند

هواداران در یک بازی مدیریتی گرفتار شدند. همه مطمئن بودند که استراماچونی به ایران نخواهد آمد ولی برخی تاکید به بازگشت او داشتند.

* انتخاب گزینه داخلی باید پیش از این صورت می گرفت

بعد از استراماچونی نام«الکساندر نوری» را مطرح کردند و قضیه استقلال به درازا کشید. اگر بر روی مربیان وطنی سرمایه‌گذاری می‌شد بدون شک استقلال اکنون شرایط بهتری داشت و نتایج این تیم نیز تحت تاثیر قرار نمی‌گرفت. انتخاب گزینه داخلی باید پیش از این صورت می گرفت.

* فکری نسبت به استقلال غیرتی است

نابسامانی مدیریتی استقلال و هواداران آن را به بازی گرفت  و این انتخاب باید زودتر انجام می‌شد. اگر بخواهم از دید شخصی به انتخاب فکری نگاه کنم باید گفت او بسیار منظم و نسبت به استقلال غیرتی است.

 * نظم سرلوحه کار فکری است

در زمانی که من مربی فکری بودم نظم سرلوحه کار فکری بود و هر جایی که مربیگری کرده است تیمش نظم مثال زدنی داشته است. 

 * اگر فکری نظم را در استقلال حاکم کند موفق می شود

توانایی فنی یک بخش از کار مربیگری است و بخش دیگر آن به نظم بازخواهد گشت اگر محمود فکری بتواند نظم مورد نظر خود را بر تیم حاکم کند بی‌تردید موفق خواهد شد.

 * فکری با مدیر سالاری و بازیکن سالاری مبارزه کند

فکری باید با مدیر سالاری و بازیکن سالاری در تیم مبارزه کند تا موفق باشد. فکری یک ویژگی خوب دیگر دارد و آن احترام به پیشکسوتان است.

 * هنوز برای قضاوت در مورد فکری زود است

اینکه بخواهیم از اکنون دنبال قضاوت درباره ورود فکری به استقلال باشیم کار درستی نیست باید به این مربی زمان داده شود. او با کمک صمد مرفاوی و حنیف عمران زاده می‌تواند تیم را در مسیر موفقیت قرار دهد. البته مسوولان باشگاه استقلال باید به او کمک کنند زیرا اگر پنجره نقل و انتقالات باز نشود امکان استفاده از بازیکنان جدید وجود ندارد. 

اخبار استقلال ایران


 مطالب مرتبط:

اصغر حاجیلو: فکری ابتدا روی تعصب بازیکنان استقلال کار کند؛ آقای مدیرعامل پفک آبی‌ات کو!؟

رسمی/ پایان بازی با احساس هوادار مظلوم؛ محمود فکری سرمربی استقلال شد!

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صادق ورمزیار: فکری با وجود داشتن دستیاران کارکشته هنوز هم به افراد باتجربه نیاز دارد!

ج اکتبر 9 , 2020
پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با شرایط فعلی نمی‌توان به آینده خوش‌بین بود مگر اینکه با باز شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی بازیکنانی جذب شوند که به استقلال کمک کنند.      به گزارش استقلال نیوز، صادق ورمزیار پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج...