بهتاش فریبا: دنبال مقصر رفتن پاتوسی نباشید؛ باید به داشته های جوانمان اعتماد کنیم!

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: استقلال نیاز به یک هافبک جنگنده هم دارد و اگر مدیران استقلال بتوانند یک هافبک خوب را به خدمت بگیرند، مشکلات استقلال برطرف خواهد شد.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت باشگاه استقلالدر گفت وگو با خبرنگار مهر، در خصوص ارزیابی خود از وضعیت تیم آبی پایتخت پیش از شروع لیگ برتر نوزدهم،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* ارزیابی از وضعیت تیم آبی پایتخت؟

امیدوارم روندی را که آبی پوشان در این فصل پیش گرفته اند به درستی ادامه دهند. درست بر خلاف سال گذشته که ما تمرینات پیش فصل خوبی نداشتیم. هفته های ابتدایی را به راحتی از دست دادیم و این مسئله باعث شد نتوانیم در پایان فصل به قهرمانی دست یابیم. با تماس هایی که من با ترکیه داشتم، بازیکنان از نوع تمرینات و نظم و انضباط و جدی بودن استراماچونی صحبت می کنند که این نشان دهنده آن است که او دارای یک دیسیپلین خاص است که امیدواریم این موضوع تا پایان فصل باقی بماند.

* بازیکنانی که از این تیم کنار گذاشته شده و کسانی که به استقلال پیوستند؟

معمولاً ورودی هر تیم بیش از ۳-۴ نفر نیست و طبیعی است که تا ۵ بازیکن می توانند در تیم بمانند اما این تیم خروجی زیاد داشته است. یک عده خودشان رفتند و عده ای دیگر دنبال رفتن هستند و چند نفر هم اخراج شدند که اعتقاد دارم با این روش استراموچونی در این تیم خانه تکانی کرده است. تنها ایرادی که در این روزها می توان به عملکرد آبی پوشان گرفت نبود یک گلر در کنار حسین حسینی است. اگر او به هر دلیلی از بازی بیرون بیاید ما یک دروازه بان مطمئن در اختیار نداریم بنابراین مسئولان استقلال باید هر چه زودتر به فکر یک گلر خوب باشند تا هم انگیزه های حسینی از بین نرود و هم خیال کادر فنی و هواداران از بابت یک گلر خوب دیگر راحت باشد. در خط هافبک هم به یک لیدر نیاز داریم. بازیکنی که مورد اطمینان کادر فنی و نفرات داخل زمین باشد و بتواند در مواقع حساس تیم را رهبری کند.

* حضور شیخ دیاباته؟

او بازیکن بسیار خوبی است و شنیده ام یک گلزن حرفه ای است. امیدوارم او بتواند در این فصل با گل هایی که می زند شرایط را برای استقلال بهبود بخشیده و آبی پوشان بتوانند با گل زنی های او و دیگر مهاجمان، به آنچه مدنظرشان است، دست پیدا کنند.

* بازگشت علی کریمی؟

با توجه به اینکه او سابقه بازی در استقلال را دارد می تواند در خط هافبک موثر باشد. البته به جز کریمی استقلال نیاز به یک هافبک جنگنده هم دارد و اگر مدیران استقلال بتوانند یک هافبک خوب را به خدمت بگیرند، مشکلات استقلال برطرف خواهد شد.

* جدایی پاتوسی از استقلال؟

همانطور که تیام، ابراهیمی، چشمی و منتظری را از دست دادیم، پاتوسی هم از جمع آبی پوشان جدا شد. البته اگر مدیران استقلال می توانستند پژمان را حفظ کنند، برخی از مشکلات حل می کنند اما حالا که پاتوسی نیست باید به داشته هایمان اعتماد کنیم و فکر می کنیم که اسماعیلی و رضاوند می توانند این مشکل را حل کنند. در هر صورت برای رفتن پاتوسی دنبال مقصر نگردیم. او رفته و باید به فکر جانشین این بازیکن باشیم.

* به تعویق افتادن شروع لیگ نوزدهم؟

این یک ایراد بزرگ برای سازمان لیگ است. البته آنها هم تابع دستورات هستند ولی اگر بازی ها سر زمان برگزار شود، تیم هایی که اردوی پیش فصل خود را انجام دادند، متضرر نخواهند شد. سال گذشته این اتفاق برای استقلال افتاد و شفر به جای بودن کنار تیمش برای کارشناسی مسابقات جام جهانی از ایران خارج شد و این به ضرر استقلال تمام شد. البته فکر می کنم برخی تیم ها که تمرینات خود را دیرتر شروع کردند از این تأخیر خوشحال هستند.

* نگرانی هواداران از شرایط این روزهای استقلال؟

هواداران صاحبان تیم استقلال هستند. تیم آنها ۵-۶ سال است که در لیگ قهرمان نشده و باید به آنها حق داد اما امیدوارم آنها در کنار تیمشان باشند. بازیکنان و کادر فنی را مورد تشویق قرار داده، به تیمشان اعتماد داشته باشند تا ان شاءالله استقلال بتواند انتظار هواداران را به پایان رسانده و به قهرمانی دست یابند.

 اخبار استقلال تهران

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

مزیت پرسپولیس نسبت به استقلال در نقل و انتقالات

د جولای 15 , 2019
به گزارش مشرق، استقلال برخلاف پرسپولیس در دو سال گذشته خریدهای زیادی انجام داده و البته بازیکنان بیش‌تری هم نسبت به پرسپولیس از دست داده است؛ اما درصد خریدهای موفق پرسپولیس نسبت به استقلال بیش‌تر بوده است. سیاست تغییرات؛ بلای جان ناخواسته سی...