بهتاش فریبا در گفت‌و گو با استقلال نیوز: در این فصل بیشتر از آمانوف خواهیم شنید؛ بهتر است قایدی به استقلال برگردد

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال(تاج) گفت: استقلال مقابل سپاهان قطعا به دنبال برد است و امیدواریم بتوانیم سه امتیاز مهم این دیدار را کسب کنیم.

بهتاش فریبا پیشکسوت ارزنده باشگاه استقلال(تاج) در گفت‌و گو با خبرنگار خبرگزاری استقلال نیوز در خصوص شرایط این تیم قبل از بازی افتتاحیه لیگ برتر مقابل سپاهان صحبت‌هایی کرد که در ادامه می‌خوانید:

        

* جمعه افتتاحیه لیگ مقابل سپاهان برگزار می شود. شرایط استقلال را چطور می بینید؟

فعلا در مورد این بازی نمی‌شود نظری داد به این دلیل که نه سیستم بازی ساپینتو را دیده ایم و نه با تفکرات مورایس آشنا هستیم.
البته این دو مربی شناخت خوبی نسبت به هم دارند که این می‌تواند بازی را سخت کند. سپاهان نفرات بسیار خوبی جذب کرده است و استقلال هم ترکیب فصل قبل خود را تقویت کرده است که این می تواند به زیبایی های این دیدار همیشه جذاب بیافزاید.

* پیروزی در این دیدار از نظر روحی استقلال را در شرایط خوبی قرار خواهد داد. نظر شما چیست؟

بله صد در صد درست است. استقلال قطعا به دنبال برد است و امیدواریم در اولین بازی لیگ بتوانیم سه امتیاز مهم را کسب کنیم.

خوشبختانه هواداران در این دیدار در ورزشگاه حضور خواهند داشت و می توانند تیم محبوب خود را تشویق کنند که این موضوع انرژی مثبتی برای بازیکنان خواهد بود.

ما هم این انرژی مثبت را برای کادرفنی و بازیکنانمان می‌فرستیم و امیدواریم شاهد یک نمایش خوب همراه با نتیجه خوب باشیم.
البته فراموش نکنیم در فوتبال چیزی از قبل قابل پیش‌بینی نیست و بازی برد و باخت دارد. به هر حال هفته اول است و زمان لازم است تا تیم ها به شرایط نرمال برسند. باید خیلی حواسمان جمع باشد که اگر نتیجه مطلوب کسب نشد دست از حمایت بازیکنان و کادرفنی برنداریم و خدایی ناکرده اتفاقاتی در ورزشگاه رخ ندهد که دشمن شاد کن باشد. دشمنان و بدخواهان در انتظارند که چنین موقعیتی پیدا کنند.

* شایعاتی در خصوص بازگشت مهدی قایدی به استقلال به گوش می رسد. شما هم آن ها را شنیده اید؟

اطلاعات من هم در حد همین شایعات مجازی‌ است. به قول قدیمی ها ما یاد گرفتیم‌ که  ثبت با سند برابر است تا ثبت نشود نمی‌توانیم صددرصد بگوییم این انتقال انجام می‌شود. ولی در مجموع بازگشت مهدی قایدی می‌تواند هم به استقلال و هم خودش کمک کند.

من از اول مخالف رفتن قایدی به کشورهای عربی بودم. اگر یادتان باشد در صحبت با شما گفتم که قایدی باید یک فصل دیگر در استقلال و جام باشگاه‌های آسیا بازی کند تا از اروپا به دنبالش بیایند. ولی خب یا شرایط خودش بود و یا باشگاه این اتفاق افتاد و او راهی امارات شد. متاسفانه خبرهای فوتبالی خوبی در مورد قایدی به گوش نمی‌رسد. اما اگر به استقلال برگردد می تواند همان مهدی قائدی سابق شود و قطعا با حضور در جام جهانی با توجه به سن و سال کمی که دارد می تواند راهی اروپا شود.

* برخی معتقدند برخلاف حمله و دفاع در هافبک خریدهای خوبی نداشتیم. نظر شما چیست؟

استقلال در خط هافبک بازیکنان قابلی در اختیار دارد. مهدی پور و زبیر نیک نفس دو تن از بهترین هافبک های ایران هستند. ضمن اینکه آرش رضاوند هم به استقلال برگشته و می تواند به ساپینتو در ترکیب تیم کمک کند.
نکته مهمی که باید به آن اشاره کنم این است که من در فصل پیش رو به عزیزبک آمانوف بسیار امیدوارم و دیدگاه مثبتی نسبت به او دارم. به نظر من آمانوف امسال می‌تواند نقش تعیین کننده ای در ترکیب استقلال داشته باشد چون بازیکنی‌ست که هم حمل توپ خوبی دارد، هم شوت خوب می‌زند و هم پاس های بسیار خوبی می‌دهد و می تواند به خوبی به خط جلو اضافه مشود.
این ها تمامی خصوصیات یک بازیکن پلی‌میکر است که آمانوف دارد و من فکر می کنم در فصل پیش رو بیشتر از آمانوف خواهیم شنید.

اختصاصی استقلال نیوز

       


 مطالب مرتبط:

بهتاش فریبا در گفت‌و گو با استقلال نیوز: در مورد اسکوچیچ سر حرفم هستم؛ برنامه رامبد مسخره بود، مسخره‌تر هم شد!

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

تاریخچه دیدارهای استقلال در هفته اول لیگ برتر/ خوش یمنی استقلال برای سپاهان تکرار می‌شود؟ +جدول

چ آگوست 10 , 2022
سرویس ورزش مشرق _ قرعه کشی لیگ بیست و دوم انجام شد و تیم‌های حاضر در لیگ برتر حریفان خود در هفته اول شناختند. تیم فوتبال استقلال در هفته نخست لیگ برتر ایران باید روز جمعه ۲۱ مرداد به مصاف سپاهان اصفهان برود. جدالی که می‌تواند محک جدی برای ساپینتو و شاگ...