بهتاش فریبا: جلسه با فتحی جلسه کمیته فنی نبود؛ مدیران دنبال مربی خارجی هستند!

بهتاش فریبا

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: با توجه به اینکه 2 ماه و 10 روز فرصت تا فصل آینده داریم می‌شود روی مربی خارجی برنامه ریزی کرد.

به گزارش استقلال نیوز، بهتاش فریبا پیشکسوت و عضو کمیته فنی باشگاه استقلال در گفتوگو با فارس، در خصوص نشست امروز فتحی با تعدادی از پیشکسوتان و اینکه گفته می‌شود این اعضا کمیته فنی این باشگاه هستند،صحبت هایی کرد که در ادامه می خوانید:

* جلسه کمیته فنی با حضور فتحی؟

به هر صورت من معتقدم این جلسه جلسه کمیته فنی نبود. چون فصل تقریبا تمام شده و تنها ۳ بازی باقی مانده است. من، آقایان مظلومی، رضایی، نامجو مطلق و علی جباری در جلسه حضور داشتیم و با فتحی در مورد مسائل مختلف صحبت کردیم. قرار شد اگر مربی جدیدی آوردند کمیته فنی دوباره شکل بگیرد. تمامی اتفاقات این نشست مکتوب می‌شود همانطور که قبلا جلسات ما صورتجلسه می‌شد. اعتقاد دارم اگر کمیته فنی در جریانات این فصل فعالیت بیشتری داشت کار استقلال به اینجا نمی‌کشید ولی به هر حال خودشان از ما نخواستند که جلسات ادامه داشته باشد.

* سرمربی آینده استقلال داخلی است یا خارجی؟

در این نشست که همه چیز روی مربی خارجی بود. خود مدیران استقلال هم به دنبال مربی خارجی هستند. هر شخصی نظر خودش را داد ولی با توجه به اینکه 2 ماه و 10 روز فرصت تا فصل آینده داریم می‌شود روی مربی خارجی برنامه ریزی کرد.

* صحبت آخر؟

به نظرم صحبت‌های خوبی در این جلسه مطرح شد و اگر نظرات همه اعمال شود اتفاقات خوبی برای استقلال فصل بعد می‌افتد. مطمئنا ما هم اجازه نمی‌دهیم مسائل این فصل دوباره تکرار شود.

 اخبار تیم استقلال

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

صیادمنش: ممکن است فوتبالم تمام شود

چ مه 1 , 2019
به گزارش مشرق، اللهیار صیادمنش، درباره شایعاتی که پیرامون دلایل عدم حضور او در تمرینات منتشر شده، گفت: با توجه به نتایج آزمایشاتی که دکتر نوروزی در جریان آن هستند، عضله همسترینگ من دچار پارگی شد و ۲۰ سانتی متر خون ریزی داشت و این مصدومیت نیاز به حداقل ...