برق استادیوم رفت/ احتمال لغو بازی گل ریحان و استقلال جدی شد

به گزارش مشرق، در ابتدای نیمه دوم دیدار تیم‌های استقلال و گل ریحان البرز برق ورزشگاه به صورت کامل قطع شد و سروصدای عجیبی توسط تماشاگران ایجاد شد. بعد از این اتفاق بازیکنان سرگردان در میانه زمین باقی مانده و منتظر روشن شدن پروژکتورها شدند اما نه تنها این اتفاق نیفتاد بلکه تعدادی از عوامل برگزاری بازی و همچنین توپ‌ جمع‌کن‌ها و افراد متفرقه مشغول گرفتن عکس سلفی در تاریکی با بازیکنان شد.

 

در ادامه تعدادی از تماشاگران از روی سکوها به داخل زمین آمدند و آنها نیز در کنار بازیکنان مشغول گرفتن عکس است. این در حالی است که استراماچونی از اتفاق رخ داده بسیار متعجب شد و در حالی که کلافه بود کنار یک صندلی مجاور نیمکت استقلال نشست. با تکان‌های سر اظهار تعجب می‌کرد و از طرفی مسئولین برگزاری بازی نیز گفت‌وگویی را با کاپیتان‌های دو تیم انجام دادند.

با گذشت 15 دقیقه از قطع برق ورزشگاه هیچ چراغی در استادیوم روشن نیست و مسئولان برگزاری بازی هم از آمبولانس‌های کنار زمین خواستند تا چراغ‌ها را روشن کرده و با این شکل نور در زمین ایجاد کنند تا حداقل افراد متفرقه نتوانند وارد زمین شوند.این احتمال وجود دارد که مسابقه دو تیم لغو و به زمان دیگری موکول شود زیرا بدن بازیکنان هر دو تیم سرد شده است.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

فیلم/ گل زیبای گل ریحان به استقلال

د سپتامبر 30 , 2019
فیلم/ گل زیبای گل ریحان به استقلال - مشرق نیوز ...