بررسی یک ابهام بزرگ درمورد مهاجم استقلال

به گزارش مشرق، غیبت روح‌الله باقری در ترکیب استقلال انقدر طولانی شد که انواع و اقسام شایعه‌ها از دل این سکونشینی بیرون بیاید. باقری که تا پایان نیم‌فصل نخست جزو نفرات اصلی این تیم بود، در نیم‌فصل دوم به یک باره از ترکیب دور شد. شماره ۱۰ آبی‌ها در هر چهار مسابقه آخر نیم‌فصل نخست به طور فیکس بازی کرد و با یک گل و یک پاس‌گل جزو بهترین شاگردهای شفر هم بود. در نیم‌فصل دوم اما روح‌الله باقری جایی بین شاگردان شفر نداشت. هر چند که دلیل این اتفاق از سوی باشگاه استقلال، مصدومیت این بازیکن اعلام شد، ولی چند رسانه ادعا کردند که باقری مشکوک به مثبت شدن آزمایش دوپینگ است و به همین دلیل در مسابقات حضور ندارد.

بیشتر بخوانید:

استقلال چطور می‌تواند از بحران خارج شود؟

شایعه‌ای که خیلی زود مشخص شد پایه و اساسی ندارد. چون باقری طبق ادعای خودش در این فصل اصلاً آزمایش دوپینیگی نداده که نامش در این لیست قرار بگیرد. همچنین اگر نام او در لیست بود، از سوی کمیته ضد دوپینگ فدراسیون فوتبال باید به طور رسمی اعلام می‌شد. اتفاقی که باز هم رخ نداد تا این شایعه به طور کامل رد شود. سوال بعدی حالا این است که چرا شفر به این بازیکن دیگر بازی نمی‌دهد. نام این بازیکن در هیچ کدام از بازی‌های نیم‌فصل دوم استقلال حتی بین هجده نفر هم نبود.

۱۸ بهمن؛ پیکان - استقلال

۲۶ بهمن؛ تراکتورسازی - استقلال

۱ اسفند؛ استقلال - پارس‌جم

۵ اسفند؛ استقلال - ذوب‌آهن

۹ اسفند: فولاد - استقلال

۱۴ اسفند: الدحیل - استقلال

مهدی رحمتی، خسرو حیدری، میلاد زکی‌پور، آیان پاتوسی، فرشید اسماعیلی، مرتضی تبریزی، آرمین سهرابیان، فرشید باقری، اسماعیل گونکالوس، وریا غفوری، سیدحسین حسینی، داریوش شجاعیان، محسن کریمی، امید نورافکن، پژمان منتظری، محمد دانشگر، رضا آذری و گادوین منشا.

۱۷ اسفند: استقلال - نفت مسجدسلیمان

۲۱ اسفند: استقلال - العین

۲۵ اسفند: استقلال - نساجی

۱۰ فروردین: پرسپولیس - استقلال

۱۴ فروردین: استقلال - سایپا

شفر در کنفرانس مطبوعاتی این هفته پاسخ شفافی به این اتفاق نداد: «روح الله در ترکیه با ما نبود و هر بازیکنی باید نشان دهد که برای بازی آماده است؛ مانند محمدی‌مهر برای دیدار امروز. من گفتم فصل سختی داریم و هر بازیکنی ممکن است مصدوم باشد و همه بازیکنان با همه وجود باید تمرین کنند و برای من مشکل درست کنند تا نتوانم یک بازیکن را نیمکت نشین کنم. بهترین‌ها در تیم ما بازی می‌کنند و طبیعی است که اگر باقری، صیادمنش و هر بازیکن دیگری نشان دهند که آماده هستند، بازی می‌کنند. اگر دو نفر در یک سطح باشند، با نگاه به روش بازی حریف بازیکن را انتخاب می‌کنیم».

البته خریدهای نیم‌فصل دوم شفر برخلاف نیم‌فصل نخست خیلی خوب جواب دادند و پاتوسی، گونکالوس و منشا مثل گرو و نویمایر به راحتی اجازه بازی رسیدن به سایر بازیکن‌ها را نمی‌دهند که این هم می‌تواند جزو دلایل دور شدن باقری از ترکیب استقلال باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

پشت پرده اتفاقات جنجالی استقلال در دربی

ی آوریل 7 , 2019
به گزارش مشرق، دو اتفاق مهم در شهرآورد ۸۹ برای استقلالی‌ها رقم خورد؛ اول آنکه آن‌ها موفق شدند از حریف خود پنالتی بگیرند و توسط فرشید اسماعیلی به عجیب‌ترین شکل ممکن از دست دادند و در ثانی، درگیری شدیدی در رختکن تیم رخ داد و حاصل آن، اخراج (شاید موقت) فر...