بررسی عملکرد خریدهای استقلال

به گزارش مشرق، استقلال در تعطیلات بین دو فصل یک ترکیب یازده نفره بازیکن جدید به تیمش تزریق کرد. البته فقط دو تا از این یازده بازیکن جواب دادند و دلیل خرید 5 بازیکن هم هنوز مشخص نشده است. هر چند که میلیچ، رضاوند و ریگی نشانه‌هایی از امید را به سکوها تزریق کردند.

خوب: هر دو خرید خوب استقلال، مدافعان این تیم هستند. غلامی علاوه بر یک گل و یک پاس‌گل، طبق آمار متریکا بالاترین میانگین عملکرد دفاعی (8.1) را در استقلال دارد. ضمن اینکه به طور متوسط 2 توپ‌گیری و 3 نبردهوایی موفق هم در هر مسابقه دارد. سیاوش یزدانی هم با متوسط 5.3 عملکرد دفاعی و 4 نبردهوایی موفق جزو فعال‌ترین و تاثیرگذارترین بازیکنان عقب زمین استقلال است.

متوسط: هروویه میلیچ با اینکه یک گل هم زده، اما نمایش متوسطی داشته و در این هفته‌ها نیمکت‌نشین میلاد زکی‌پور شده است. مسعود ریگی هنوز نتوانسته در استقلال درخشش‌اش در پدیده را تکرار کند و به فرم ایده‌آل نرسیده. آرش رضاوند هم 2 پاس گل داده و بیشترین توپ‌گیری را داشته، اما هنوز ستاره این تیم نشده است.

بیشتر بخوانید:

آمار ناامید کننده میلیچ در استقلال

ضعیف: خرید پر سر و صدای استقلال که از سایپا آماده بود، علی دشتی نام داشت. بازیکنی که هنوز به اندازه یک نود دقیقه هم برای این تیم بازی نکرده است. دشتی در 73 دقیقه‌ای که برای استراما بازی کرد هیچ شوت در چارچوبی نزد و پاس کلیدی هم نداد. دشتی بیشتر از سوی استراما و باشگاه در حال گذراندن تنبیه اضباطی‌اش است تا درخشش در زمین فوتبال.

شیخ دیاباته هم مانند جونیور سکوها را راضی نکرده است. بازیکنی که در این فصل هیچ پاس کلیدی نداده و مجموعا دو شوت در چارچوب زده که هیچ کدام هم گل نشد.

نمره منفی: خرید جنجالی که سپیدرود و فولاد را دور زد، جز محرومیت هیچ چیز دیگری نداشت. حالا استقلال باید منتظر پایان محرومیت محمد بلبلی بماند.

- استراما حتی زمانی که دستش در خط دفاع خالی بود هم حاضر نشد به میلاد باقری شانس بازی بدهد. علی اصغر تاری و حسین پورحمیدی هم بازیکنان جوانی هستند که مطابق انتظار برای حضور در زمین باید صبرِ بیشتری کنند.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

دلیل اصلی تمرین نکردن استقلالی‌ها بدهی بود یا بارندگی؟

س اکتبر 29 , 2019
به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال قرار بود تمرین خود را برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور امروز (سه‌شنبه) برگزار کند، اما باشگاه استقلال اعلام کرد به دلیل بارندگی یکی دو روز اخیر تهران، زمین مجموعه انقلاب و تهرانسر آماده برگزاری تمرین نبود. همچنین جواد ...