بردهای استقلال به مدیریت ربطی ندارد/ تراکتوری‌ها بدانند فوتبال قانون دارد!

سرویس ورزش مشرق – در آستانه دیدار تیم های تراکتور و استقلال اخبار زیادی حول و حوش برگزاری این دیدار، سفر تیم تهرانی به تبریز و رویارویی شاگردان دنیزلی و استراماچونی به گوش می رسد.

علیرضا نیکبخت واحدی بازیکن اسبق استقلال در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار تراکتور – استقلال و حاشیه های آن پیش از برگزاری به ویژه لغو. تمرین استقلال قبل از سفر به تبریز حرف زد.

گزیده حرفهای علیرضا نیکبخت واحدی:

*این همه مصدوم کار دست استقلال می دهد

*فوتبال قانون دارد و نمی توان در تبریز بی قانونی کرد

*استقلالی ها از استادیوم یادگار امام نمی ترسند

*دنیزلی فکر حریفش را می خواند

*استقلال در تبریز راحت تر بازی می کند

*دلم روشن است استقلال برنده می شود

*مردم می دانند نتایج ربطی به مدیریت ندارد که شعار می دهند

*وقتی تمرین با یک باران تعطیل می شود، تیم های شمالی چه می کنند؟

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* اوضاع استقلال در آستانه دیدار با تراکتورسازی را چطور ارزیابی می کنید؟

- متأسفانه تیم خیلی مصدوم می دهد و این برای آینده تیم بد است. مسابقات پشت هم و زمین های بدی که داریم باعث می شود تا تیمی مانند استقلال با این همه طرفدار هرگز نتواند از همه مهره هایش در ترکیب تیم خود استفاده کند. با این همه با بردهای اخیر اوضاع استقلال خیلی بهتر است و اگر واقعا برای این تیم حاشیه درست نکنند توانایی این را دارد که به خواسته هایش در لیگ دست پیدا کند.

* بازی با تراکتور را چطور پیش بینی می کنید؟

- این قبیل بازیها کری های خاص خودش را دارد ولی قطعا تیمی که از موقعیت هایش بهتر استفاده کند می تواند برنده این دیدار باشد.

* ظاهرا طرفداران تراکتور برای استقلالی ها خط و نشان کشیده اند؟

- فوتبال قانون دارد و هرگز کسی نمی تواند خارج از قواعد فوتبالی اقدامی انجام بدهد. البته این حق تراکتور است که از شرایط میزبانی اش استفاده کند ولی استقلال هم تیم بی تجربه ای نیست.

* اما برخی از استقلالی ها تجربه بودن در جوی مانند یادگار امام را ندارند؟

- اتفاقا همه آنها در چنین شرایطی بازی کرده اند. ضمن اینکه بازیکنانی مانند قائدی دربی را هم دیده اند و از طرفی بالاخره باید در چنین شرایطی به میدان بروند و اگر بازیکن بزرگ هستند و یا می خواهند در این فوتبال بزرگی کنند باید از چنین مسابقاتی شروع کنند و خودشان را نشان بدهند.

* شما از دنیزلی شناخت دارید و شاگردش بوده اید. او چطور مربی است؟

- دنیزلی رابطه خیلی خوبی با تیمش دارد و از نظر روحی روانی شرایط خیلی خوبی برای شاگردانش ایجاد می کند. او بلد است فکر تیم حریف را بخواند و برای همین استراماچونی باید تاکتیک ویژه ای برای این بازی داشته باشد.

* پیش بینی تان از بازی استقلال در تبریز چیست؟

- تراکتور در دیدار قبلی شکست خورده و در خانه اش می خواهد برنده شود. این به سود استقلال است چون هر تیمی روبروی استقلال فوتبال تهاجمی بازی کند کار را برای استقلال راحت تر می کند. برعکس هر تیمی روبروی استقلال دفاعی بازی کند کار استقلال دشوار می شود. دلم به این بازی روشن است و فکر می کنم استقلال بازی را با برد تمام می کند.

* استقلال در ۵ دیدار اخیر خوب برنده زمین را ترک کرده ولی هنوز هواداران در استادیوم علیه کادر مدیریتی باشگاه شعار می دهند. دلیل این اتفاق چیست؟

- اگر استقلال برنده شده به خاطر کار مدیریتی نبوده است. این بازیکنان هستند که در تلاشند تا نتایج تیم بهتر شود. برای همین هواداران به ساختار کلی باشگاه شان منتقد هستند و این باور را دارند که با این مدیریت نمی توانند امیدی به آینده تیم شان داشته باشند. ما در ماه های گذشته شاهد بودیم که چه اتفاقاتی در باشگاه رخ داده است و طرفداران تیم به این زودی نمی توانند مسایل اخیر را از یاد ببرند.

* تعطیلی تمرین دیروز چقدر به این موضوع ربط دارد؟

- این که واقعا افتضاح بود. دو روز قبل از بازی با تراکتور تمرین مهم تیم به خاطر بارندگی تعطیل می شود؟ پس آنهایی که اطراف اتیم حقوق می گیرند چکار می کنند؟ پیدا کردن یک زمین جایگزین اینقدر سخت است؟ پس تیم های شمالی چه می کنند؟ از این به بعد که بارندگی ها زیادتر می شود قرار است استقلال بدون تمرین به میدان برود؟ سرپرست تیم نمی توانست یک زمین پیدا کند؟ اینها همه سنگ اندازی در راهی است که استقلال شروع کرده است. همیشه قطاری که در حرکت است را سنگ می زنند و این هم از همان اتفاقات است. استراماچونی که نمی تواند دنبال زمین باشد!

* مسئولان گفته اند زمین در اختیارشان نبوده که آن را از بارندگی مراقبت کنند؟

- این که نشد حرف! الان از یک ماه قبل سیل و زلزله و بارندگی را پیش بینی می کنند. می دانستند که دوشنبه تهران بارندگی است. من با موبایلی که در دستم است تا یک هفته بعد می دانم هوای تهران چطور است.

* شنیده اید که گفته اند در تبریز می خواهند علیه وریا شعار بدهند؟

- وریا پسر خوبی است و قطعا این مسایل در بازی اش تأثیری نمی گذارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

جایگاه استقلال و پرسپولیس در بین جوان‌ترین‌ها

چ اکتبر 30 , 2019
به گزارش مشرق، از میان ۱۶ تیم لیگ برتری فوتبال ایران، سایپا با میانگین سنی ۲۳ سال و ۹ ماه، جوان‌ترین تیم فوتبال ایران است. این تیم که به داشتن تیم‌های پایه قدرتمند و پرورش استعدادهای جوان در ایران معروف است، این فصل علاوه بر جذب بازیکنان خوب سایر تیم‌ه...