برای حسینی 28 ساله که خود را جوان می‌داند

به گزارش مشرق، سید حسین حسینی فصل گذشته و فصل قبل تر با مهدی رحمتی دروازه بان باتجربه استقلال در رقابتی سخت قرار داشته است. او دو فصل پیش در رقابت با رحمتی تقریباً گوی سبقت را از گلر با تجربه آبی‌ها قاپید و توانست با اعتماد شفر برای مدت طولانی درون دروازه استقلال قرار گیرد و با کمک همبازیانش و حمایت‌هایی که شد حتی به رکورد کلین شیت در لیگ برتر هم دست پیدا کرد اما در ادامه این رقابت بار دیگر مهدی رحمتی توانست درون دروازه قرار گیرد.

در فصلی که تازه آن را پشت سر گذاشتیم نیز رقابت بین این دو کماکان ادامه داشت تا اینکه بعد از اتفاقات دربی این سید حسین حسینی بود که دوباره با خیال راحت درون دروازه قرار گرفت. حالا که فصل تمام شده و زمان نقل و انتقالات است مشخص شده که این گلر جوان برای تمدید قرارداد با استقلال علاوه بر خواسته مالی عجیب و خارج از عرف با شرط اینکه مهدی رحمتی دیگر قراردادش را تمدید نکند مسئولان این باشگاه را با چالش جدی روبرو کرده است. (اظهارات علی خطیر معاون باشگاه استقلال در مورد خواسته‌های حسینی را بخوانید)

رسالت ما به خصوص در ایام نقل و انتقالات انتشار اخبار به شرط صحت کامل است و شب گذشته در همین راستا و با ذکر یک منبع موثق در باشگاه استقلال خبری مبنی بر عدم توافق باشگاه استقلال با ووریا غفوری و سید حسین حسینی منتشر کردیم که این مطلب را می‌توانید اینجا بخوانید.

مسلم است که انتشار این خبر با واکنش‌های مختلفی از سوی خود بازیکنان و هواداران مواجه شود اما در یک اقدام غیر حرفه ای و قابل تامل سید حسین حسینی با استفاده از صفحه شخصی خود در اینستاگرام در استوری خود با بیان اینکه برای خبرپردازی دروغ یک خبرگزاری اظهار تاسف می‌کنم از توافقش با باشگاه استقلال خبر داد.

بیشتر بخوانید:

دروازه بان استقلال به شایعات پایان داد +عکس
 

افشاگری سیدحسین حسینی علیه خطیر؛ استقلال با ۶ میلیارد من موافق بود!

مصاحبه امروز علی خطیر معاون باشگاه استقلال گواه این است که رسالت خود را درست انجام داده ایم و برای انتشار خبر فوق حتی مصلحت را در نظر گرفته و از انتشار رقم پیشنهادی بازیکنان خودداری شده است.

اکنون سخنی داریم با سید حسین حسینی دروازه بانی که توانسته برای خودش شرایطی را در این فوتبال دست و پا کند. آقای حسینی به نظر می‌رسد شما مثل همین چندی قبل که از نیمکت نشینی ات ناراضی بودی و بلافاصله از جدایی صحبت کرده بودی باز هم دچار عجله شدی و خبر یک خبرگزاری رسمی را با غلبه احساست بر عقل تکذیب کردی. به نظر می‌رسد حسینی با اینکه در ۲۸ سالگی به سر می‌برد و دیگر از زمره بازیکنان جوان خارج است بیشتر روی عجول بودن خود کار کند و با یک تصمیم احساسی خودش را وارد چالش نکند.

بماند که یکی از ایرادهای همیشگی در سال‌های اخیر به استقلال بابت بازیکن سالاری بوده و حامیان سید حسین حسینی همواره او را به بهانه مظلوم بودن مقابل مافیای درون آبی‌ها حمایت کرده اند اکنون باید پاسخ دهند شرط گذاشتن او برای باشگاه استقلال که مهدی رحمتی نباشد آیا نشانه‌ای از بازیکن سالاری نیست؟

به سید حسین حسینی که دیگر نمی‌توان با توجه به شرایط سنی اش گفت اول راه است توصیه می‌کنیم در رویه خود تجدیدنظری کند و بیش از این خود را وارد چالش‌های خود ساخته نیندازد و فعلاً پاسخگوی واکنش رسمی باشگاه استقلال بابت خواسته‌های عجیبش باشد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

گزینه استقلال با ذوب آهن تمدید کرد

د ژوئن 17 , 2019
به گزارش مشرق، امیرارسلان مطهری، مهاجم تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان که در فصل گذشته عملکرد مناسبی در این تیم داشت، به مدت دو فصل دیگر قراردادش را با ذوبی‌ها تمدید کرد. بیشتر بخوانید: شاگرد منصوریان در یک قدمی استقلال مطهری که در پای...