با ۲ بازی مجیدی را زیر سوال نبریم

به گزارش مشرق، بیژن ذوالفقارنسب اظهار داشت: استقلال یکی از بهترین‌ تیم‌های ایران است و با تمام فراز و نشب‌های زیادی که داشته اما هنوز محبوبیت زیادی بین هواداران‌ فوتبال دارد.

وی افزود: استقلال در دیدار با سایپا نتوانست به پیروزی دست یابد و به نظر می‌رسید هنوز حاشیه‌ها و اتفاقاتی که در دیدار با فولاد خوزستان رخ داد در روند این تیم تاثیر داشت.

بیشتر بخوانید:

مجیدی در بدترین زمان سرمربی استقلال شد

پیشکسوت فوتبال خاطرنشان کرد: باید در نظر داشته باشیم استقلال در دیدار با سایپا نفرات زیادی را به دلیل محرومیت و مصدومیت در اختیار نداشت و این عوامل دست به دست هم داد تا آنها از کسب سه امتیاز کامل محروم شوند.

ذوالفقارنسب تصریح کرد: اگرچه «فرهاد مجیدی» مربی جوانی است و از او انتقاد می‌شود اما باید گفت بسیاری از مربیان جوان‌تر دیگری نسبت به سرمربی فعلی استقلال بودند که به موفقیت رسیدند و باید به او فرصت داد.

وی تاکید کرد: باید به «فرهاد مجیدی» فرصت داد نه این ‌که با چند نتیجه نه چندان خوب تمام عملکرد وی را زیر سووال برد.

سرمربی اسبق استقلال در پایان گفـت‌: مجیدی بازیکن بزرگی برای استقلال بوده و هر وقت از این تیم دور بوده،  برای تیم محبوبش حاشیه درست نکرده است و باید مدیران و هواداران استقلال حمایت کنند تا تیمشان در مسیر موفقیت قرار بگیرد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

بازگشت ابراهیمی به استقلال؟

پ جولای 2 , 2020
به گزارش مشرق، امید ابراهیمی بازیکن سابق تیم فوتبال استقلال که این روزها قراردادش با باشگاه یوپن بلژیک به پایان رسیده و باید به الاهلی قطر بازگردد بحث حضور دوباره اش در جمع آبی پوشان پایتخت به گوش می‌رسد. این در حالی است که تاکنون فرهاد مجیدی (سرم...