با تایید AFC/ استقلال پر هوادارترین تیم آسیا؛ قاره کهن در تسخیر ارتش آبی

استقلال ایران

کنفدراسیون فوتبال آسیا که هر ساله پیش از آخرین بازی لیگ قهرمانان برترین تیم ها از نظر آماری را اعلام می کند استقلال را پُر تماشاگرترین تیم سال 2019 اعلام کرد.

به گزارش استقلال نیوز؛ با اعلام کنفدراسیون فوتبال آسیا، تیم فوتبال استقلال پرتماشاگرترین تیم ایران و آسیا لقب گرفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC در گزارشی به بررسی تعداد تماشاگرانی که در ورزشگاه‌ به تماشای بازی‌های خانگی تیم‌‌های حاضر در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا نشستند پرداخت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا که هر ساله پیش از آخرین بازی لیگ قهرمانان برترین تیم ها از نظر آماری را اعلام می کند استقلال را پُر تماشاگرترین تیم سال 2019 اعلام کرد.

طی گزارش AFC، تیم فوتبال استقلال برای سومین سال پیاپی در صدر تیم‌های پرتماشاگر لیگ قهرمانان آسیا ایستاد.باشگاه استقلال در سال ۲۰۱۹ با میانگین ۵۱۲۸۹(پنجاه و یک هزار و دویست و هشتاد و نه) نفر تماشاگر در رده نخست قرار گرفت و تیم‌های گوانگژو اورگرانده و بیجینگ گوان چین با بیش از ۴۰ هزار و ۳۶ هزار هوادار و با اختلافی زیاد در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند‌.

شایان ذکر است دیگر تیم پایتخت ایران در این گزارش با میانگین بیش از ۲۸ هزار تماشاگر در رده چهارم قرار دارد.همچنین تیم فوتبال استقلال در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۷ هم به ترتیب با میانگین ۷۰۲۵۴ و ۶۲ هزار تماشاگر در هر دیدار خانگی، عنوان پر تماشاگرترین تیم لیگ قهرمانان آسیا را ازآن خود کرده بود‌.

به گزارش استقلال نیوز، تیم فوتبال استقلال ۳ سال است که با توجه به آمار دقیق کنفدراسیون فوتبال آسیا تیم فوتبال استقلال از نظر تعداد هوادار از رقیب دیرینه خود با اختلاف فراوان پیشی گرفته و این نشانگر غیر واقعی بودن آمارهای داخلی بزرگنمایی شده به نفع تیمی خاص! در خصوص تعداد تماشاگران و هواداران است.

در ادامه جدول آماری سه فصل اخیر لیگ قهرمانان را مشاهده می کنید: 

جدول تماشاگران لیگ قهرمانان

جدول تماشاگران لیگ قهرمانان

جدول تماشاگران لیگ قهرمانان

اخبار استقلال ایران


 مطالب مرتبط:

AFC اعلام کرد/ استقلال پُرافتخارترین تیم ایرانی در آسیا؛ لیست 24 تیم قهرمان قاره کهن+عکس

'

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

داور جنجالی کربلا بازی ایران و عراق را سوت می‌زند/ با دیلان همیشه اخراجی داشتیم +عکس

چ نوامبر 13 , 2019
سرویس ورزش مشرق – آخرین مسابقه تیم ملی کشورمان در دور رفت مرحله اول مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، پنجشنبه ۲۳ آبان (فردا) عصر در کشور اردن و با سوت "کریشانتا دیلان پریرا" داور اهل سریلانکا برگزار می شود. این داور با ۴۱ سال سن جزو داوران چندان مطرح قاره که...