باید حملات خطرناک استقلال را خنثی کنیم

به گزارش مشرق، بسام الراوی بازیکن الدحیل در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر  استقلال در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: در چند روز گذشته برابر استقلال به میدان رفتیم و توانستیم سه امتیاز بازی را بگیریم. بازی برگشت برای هر دو تیم سخت خواهد بود.

وی افزود: استقلال تیم خوبی بود و در بازی رفت با وجود اینکه دو بار از ما پیش افتاد توانستیم به بازی برگردیم. ما تلاش زیادی برای پیروزی در این بازی کردیم و گل‌های زیادی رد و بدل شد و در نهایت هم برنده شدیم.

این مدافع عراقی‌الاصل تیم فوتبال الدحیل قطر ادامه داد: می‌دانیم به مراتب کار سخت تری نسبت به بازی رفت پیش رو داریم. می‌دانیم حریف برای برد به زمین می‌رود و ما هم هدفمان برتری در این مسابقه است. برای پیروزی در این دیدار باید تمرکزمان را حفظ کنیم. استقلال در بخش هجومی قوی است اما باید حملات آنها را خنثی کنیم و از طرفی گلزنی کنیم.

تیم فوتبال استقلال تهران بامداد یکشنبه از ساعت ۴۵ دقیقه بامداد در چهارمین دیدار خود به مصاف الدحیل قطر خواهد رفت. استقلال در دیدار رفت مقابل این تیم با نتیجه چهار بر سه بازی را واگذار کرد تا از رسیدن به صدر گروه خود ناکام باشد.

در گروه سوم الدحیل قطر ۷ امتیازی است و استقلال با ۶ امتیاز در جایگاه دوم قرار دارد.

Let's block ads! (Why?)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

واکنش باشگاه استقلال به آزار کودک هوادار

ج آوریل 23 , 2021
به گزارش مشرق، امروز (جمعه) کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که یک کودک هوادار استقلال مورد خشونت کلامی و آزار فیزیکی از سوی دو نفر قرار گرفته است.باشگاه استقلال ضمن ابراز تأسف عمیق از این اتفاق، از مراجع ذی‌ربط درخواست می‌کند ضمن شناسایی این فرد کودک آزار...