باشگاه استقلال بابت خط قرمز اسکوچیچ روی بازیکنان آبی بیانیه داد!/ مسوولیت این اتفاق را می‌پذیریم

اطلاعیه باشگاه استقلال

باشگاه استقلال(تاج) پس از مذاکره با مسئولان فدراسیون و سرمربی تیم ملی، بیانیه‌ای در قبال بازگشت بازیکنان به اردوی تیم ملی صادر کرد.

به گزارش استقلال نیوز، به دنبال اتفاقات اخیر درباره بازیکنان ملی‌پوش باشگاه استقلال(تاج) به استحضار عموم علاقمندان می‌رساند که این باشگاه همواره در تعامل با تیم‌ ملی با حسن نیت کامل عمل کرده و امروز نیز حمایت همه جانبه از تیم ملی فوتبال جمهورى اسلامى ایران‌ را بر‌ خود واجب‌ می‌داند.

در موضوع اخیر متأسفانه با وجود اعلام قبلی سرمربی تیم‌ ملی و‌ اعلام نیاز ایشان برای در اختیار داشتن بازیکنان، از اولین روز اردوی تیم ملی ناهماهنگی‌هایی‌ در‌ برنامه‌ریزی‌ مسابقات هفته آخر رخ داد که ظن بی‌توجهی به مصالح تیم ملی را موجب شد و سرمربی‌ محترم ‌تیم‌ملی به عنوان مسئول این تیم‌ تصمیم ‌انضباطی اتخاذ کرد.

باشگاه استقلال از سهم خود در این اتفاق برای تیم ملی آگاه است و مسوولیت آن را می‌پذیرد. بنابراین بدینوسیله‌ ضمن حمایت و پوزش از جناب آقای اسکوچیچ به دلیل اختلال در برگزاری اردوی آماده‌سازی تیم‌ملی، از ایشان درخواست می‌نماییم که با بازگشت بازیکنان ملی‌پوش استقلال به این اردو موافقت نمایند. 

حضور در اردو و پوشیدن پیراهن مقدس تیم ملى باعث افتخار ملی‌پوشان باشگاه استقلال است و این باشگاه با تاکید بر حمایت همه جانبه از تیم ملى برای آقای اسکوچیچ و تیم ملی ایران در مسیر جام جهانی قطر آرزوی موفقیت می‌کند.

به گزارش استقلال نیوز، کاش مسئولین باشگاه در این بیانیه(که قطعا برای حمایت از ملی‌پوشان صادر شده است) شان و جایگاه بزرگ استقلال را هم در نظر می‌گرفتند.

سرمربی تیم ملی باید به درگاه خداوند شکرگذار باشد که می‌تواند چنین ستاره‌هایی را از باشگاه استقلال در اختیار داشته باشد.

اخبار استقلال


 مطالب مرتبط:

سکوت نکنیم و تیم ملی را پس بگیریم /نمایش مضحک خط زدن بازیکنان استقلال(تاج) از تیم ملی اشغال شده ایران!

وقتی قهرمانی استقلال آتش به جان دلالان انداخت؛ تیم ملی را بازیچه عقده های رنگی کرده اند

Adblock test

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست بعدی

عکس/ کامنت دارنده توپ طلا زیر پست فرهاد مجیدی

س مه 31 , 2022
به گزارش مشرق، تیم استقلال با هدایت فرهاد مجیدی پس از ۹ سال موفق به کسب عنوان قهرمانی در لیگ برتر شد و شب گذشته به همراه شاگردانش در ورزشگاه آزادی جشن قهرمانی گرفت. سرمربی استقلال در اینستاگرامش عکسی از لحظه بالا بردن جام به همراه آبی پوشان منتشر ...